Jan I Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hei Har fått et litt mystisk problem med min HP Deskjet 920c blekkskriver.(ganske gammel) Har kjøpt to uoriginale fargepatroner til denne: 1 fra Europris type Esselte og en fra Blekkpatroner.no type ? Problemet er at jeg ikke får ut rødt blekk fra noen av disse to. Når jeg setter inn den originale HP patronen så er det ikke problem i det hele. Har satt i uoriginal fargepatron fra blekkpatroner.no tidligere,og har da ikke hatt problem. Er dette problemet "original merkevare" avhengig? Eller kan dette løses på andre måter? Har tatt både manuell og automatisk rens samt patroninnstillings justering uten at dette hjalp nevneverdig. Alle forslag mottas med stor takk. Mvh Jan I Lenke til kommentar
showrig Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Virker som om patronen er en feilvare. Hvis du har den orginale patronen, så sjekk Kontakt mønsteret om det er 100% likt den uorginale. Ofte der slike feil befinner seg. Mest sannsynlig så er patronen skadet eller det er feil på den. Kontakt blekkpatroner.no ang. retur/bytte. Håper det kan hjelpe! Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Du har igrunn bare opplevd det ene store minuset med jallapatroner; Det er ikke alltid at de funker som de skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå