Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

nettverkskort

Anbefalte innlegg

heisann.. skal kjøpe et 10/100 mbps nettverkskort nå og står å ser på hvem jeg skal velge.. tror ikke jeg orker å lange ut 400 kroner for 3com sitt (er det verdt det?!), ser heller på Cnet og SMC sine versjoner for 140-180 kroner.. noen som har erfaringer med disse kortene? cnet eller smc liksom..? :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt både SMC og Cnet kort en god stund nå. De har fungert utmerket, aldri vært noe problem med de.

Det eneste som kan være bedre med 3com som jeg vet om er at noen av de har bootprom, men det er en funksjon som man sjelden har bruk for hjemme, mere for bedrifter.

Og de kan kanskje bruke litt mer CPU enn 3com, men det er så lite at det er ikke noe jeg har lagt merke til. Tror jeg ikke har store betydningen på dagens CPU kraft:)

Så en av de kan du trygt kjøpe, jeg holder en liten knapp ekstra på SMC.

Lenke til kommentar

Jeg har innstallert ganske mange nettverkskort pr. dags dato, så ut ifra erfaring vil jeg si at:

SMCs kort og drivere fungerer som de skal, enkle å innstallere og det er lite bugs med dem. De har forresten oppdaterte drivere med på diskettene som selges i Retail-pakkene i dag :smile:

En data-forhandler jeg var innom i går hadde solgt ut hele lageret av SMC-kort på noen timer....

:grin:

Har ikke noen spes. erfaringer med Cnet, men dessverre bare dårlige erfaringer med 3Com...... (men det er meg).

Til dem som ønsker å kverrulere om dette: JEG har hatt dårlige erfaringer med 3Com. Ok? *Sukk*

:grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-22 02:54, tivolieselet skrev:

vel,, jeg kjøpte et 3com kort til 500 men etter 1 år så havna det i arkivet.. det klikket...

men de som er 99 kr kortene er ok og funker mere enn nok til ditt bruk.

3COM har livstids garanti på alle kortene sine, og er det noe galt kan man få nye

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...