Blåbær Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Ja, klart å miste mobilen. Og har ikke vekkeklokke eller noe annet. Så inntil videre trenger jeg noe som kan få meg opp om morgenene. Dvs: datan må være oppe hele natta, og den må kunne lage masse ulyder når jeg skal opp. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Mener du at maskinen skal stå av, og så skru seg selv på og vekke deg når tiden er inne? Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Du kan jo legge det inn i planlagte oppgaver. Men først er du nødt til å finne en sang eller lyder som du våkner av. Husk at lyden må du sku opp på forhånd slik at du hører det. Planlagte oppgaver finne du ved å gå inn på kontrolpanel -> Planlagte oppgaver -> legg til planlagt oppgave. Så følger du veiviseren. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Nei den skal være på hele natta. skal ikke skru seg av. Bare må spille av den låt elelr noe når jeg ber den om det. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hvis du har Visual Basic installert er det vedlagte programmet en genial liten ting. Rename det til .exe, angi tidspunkt for alarm og velg musikkfil som skal spilles av til gitt tidspunkt. Men dette er laget i VB, og krever altså dette installert for å fungere. Hvis noen har tips for å omgå dette, gi gjerne lyd. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Tusen takk! For et genialt og lite program du har mekket istand edit: testet med ogg og mp3, fungerer kun med mp3 men det holder i massevis Endret 19. oktober 2005 av rakib Lenke til kommentar
johnj Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Tusen takk! For et genialt og lite program du har mekket istand edit: testet med ogg og mp3, fungerer kun med mp3 men det holder i massevis 5028822[/snapback] Endret 16. januar 2006 av johnj Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Eventuelt kan du bruke dette programmet til en venn av meg... Egentlig beregnet på PIZZA på lan, men det skulle funke fett her også. Genialt prog! EDIT: Hvorfor i hulinga kan man ikke poste .rar-filer når man kan poste .zip-filer? espen_program.zip Endret 19. oktober 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
fettnavn Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 alarmwiz funker bra. kan også vekke fra hibernation Lenke til kommentar
aaabbb666 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 johnj: Jeg har ikke VB installert, og det funker fedt her! Takk for at du deler Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 kan jo nevne at johnj sitt program er helt ypperlig til mitt bruk. Fungerer her helt uten noe som helst problemer. Har spart ganske mange penger på å ikke ha mobil. Og det verste er at jeg ikke savner den så mye. Eneste måten dama får tak i meg er på msn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå