Gå til innhold

Nokias nye designkolleksjon lansert: L'Amour!

Anbefalte innlegg

Noen kalte disse for 'brunost-mobiler' før jeg hadde fått sett dem, og jaggu er jeg litt enig selv nå når jeg ser dem :D

5028302[/snapback]

Ser at molna har beholdt sin gode gamle anti-alt-annet-enn-siemens sarkasme..

(Jørgen: Kondolerer at du er nødt til å akseptere BenQ eksistens btw :whistle: )

Hehe :D

Selv synes jeg egentlig dette ser bra ut. For en gangsskyld kan denne plasticfantastic følelsen spille på lag med resten av designet og ikke ende i en total kræsj grunnet speilblanke farger der hvor matte farger hører hjemme...

Men uansett så er 7370 i "kaffebrun" uten tvil min favoritt, nettopp grunnet det litt matte designet som kler Nokiaer godt.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner egentlig ikke dette maset etter lagringsminne.

Dersom telefonen ikke er en MP3-telefon (eller video) - hva skal du med mye minne da?

Eneste som bruker lagringsplassen er bilder, og hvis du kun beholder de gode bildene har du rikelig med plass (alle andre kan du overføre til PC).

5037062[/snapback]

Om internminnet er lite, blir telefonen lettere treg.

Har store problemer med dette på min, selv om den har 10mb minne.

Min bror som har 32mb på sin, har null problem.

Minstekrav på minne for telefoner uten minnekortstøtte burde vært 32mb synes jeg.

Lenke til kommentar
Om internminnet er lite, blir telefonen lettere treg.

Har store problemer med dette på min, selv om den har 10mb minne.

Min bror som har 32mb på sin, har null problem.

5056666[/snapback]

Det høres mer ut som en feil på telefonen. Det er jo ingen spesiell grunn til at en telefon skal bli treg, pga det er lite lagringsplass på den - med mindre det er ekstremt lite (KB). Merker ingen forskjell om min telefon har 10MB eller 1MB (som jeg har nå).

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Er vel når bare veldig store applikasjoner kjøres at mobilen kan bli noe tregere ved for lite minne. Men mobilen skal i utgangspunktet ikke bli tregere som lurifaksen her sier. Og det fins ikke så mange programmer som tar så stor internminne idag. Men ser ikke ibort ifra at det vil komme..

Lenke til kommentar
Er positivt overrasket over prisene ikke er satt så høyt. Designmobiler pleier som regel å bli satt høyt i pris.

Tenker da på samsung og sitt serene prosjekt. Nokia 8800 og Siemens samarbeid med div motehus.

5056297[/snapback]

Dette er absolutt ikke i samme klasse eller ment å være det heller ifølge meg.

7260 7270 og 7280 kan jo på en måte sees som lillebrødre til

7360 7370 og 7380 (Legg også merke til likhet i navn) og disse kan vel kanskje skryte med et spesielt design; men kan ikke skryte med noe ekstremt når det kommer til kvalitetsfølelse og materialvalg...

Her er 8800 og Serene på et annet nivå rett og slett.

Når du nevner Siemens så tror jeg først og fremst du tenker på Xelibri og disse vil jeg kalle noen uekte brødre av 7x60, 7x70 og 7x80 når det komer til produktideen bak... :) (Xelibri er nok dratt litt mer ut/ekstremt) Men de har også hatt offisielle designmodeller og noen sammarbeidsmodeller med litt ekte "glittter" (snarere steiner) på... Og disse kan heller sees som konkurrenter til mobiler som 8800 og Serene.

Og ikke minst så har du det mest ekstreme ifølge meg:

Vertu med "Signature" og Ascent... (Er Nokia igjen som står bak Vertu)

Edit:

Kom på en morsom ting forresten: Vertu telefoner kan man finne i noen Bang & Olufsen butikker i utlandet.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...