TST Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Atter en gang trer du på deg støvlene og uniformen, griper etter rifla og setter ut i kamp. Den tredje kampanjen til spillet Operation Flashpoint er her, lenge etterlengtet og med kraftige oppdateringer. Bedre grafikk, en helt ny 100 kvadratkilometer stor øy og 20 nye oppdrag å boltre seg med. Dette er andre utvidelsespakken til Operation Flashpoint, og nå har det virkelig skjedd positive ting siden sist. Les hele omtalen Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Ikke vanskelig å skjønne at du er en OFP fan TST... :wink: Den nye missionene er veldig bra, men som sagt for korte og lette. Men det som gir OFP liv er editoren og alle mulighetene den gir! Uten den hadde min OFP ligget i en skuff tror jeg nok (MP på internett har hittil ikke vært noen suksess synes jeg). Så, med en ny øy og litt annet småtteri, er det bare å fyre opp editoren og mekke litt :wink: Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 Quote: Den 2002-08-22 10:52, RogueFreak skrev:Ikke vanskelig å skjønne at du er en OFP fan TST... Som jeg har sagt før: Det er ikke nødvendigvis jeg som har skrevet artikkelen, selv om jeg poster disse trådene. Artikkelforfatter er nevnt rett under overskriften i hver artikkel. Det er vår mann Kjetil som er OFP-fanatiker. :smile: _________________ Tor-Steinar Tangedal Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-08-22 11:04 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg