lenny25 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Håper noen gidder å lese denne lange posten! Hjelp! Jeg har drite meg ut og fått riper i skjermen min. Prøvde med tannkrem for å få vekk ripen men det ser ut til å ha virket mot sin hensikt. Det funker tydeligvis ikke på en 959NF, for nå har jeg fått flere riper. Finnes det noe vidundermiddel for å fikse dette? Ripene er ikke dype i det hele tatt, men svært synlige allikavel. Monitoren har en feil fra før, og det er at bildet flimrer 10-20 sek etter at den blir slått på. Jeg hadde tenkt å sende den til infocare før dette skjedde, men det tar vel ikke imot skjermer som har fått riper. Noen som vet noe om dette? Får man isåfall regning på reparasjon eller kan man forvente regning på hele bytteskjermen man har mottatt? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) salo og litt vann det virker ihvertfall på ripete cdplater edit:innlegg nummer 200 Endret 6. desember 2005 av MAXILA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå