Spar Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 jeg skal ha en skjerm til å spille cs:s på, og fant denne: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...30BF#Egenskaper Den kjøper jeg på elkjøp, og kan liksom bare stikke inn og hente den på kjøpesenteret her. Da slipper jeg portoen...og er det noe feil går det raskt å få fiksa den...Men hva synes dere? Dyrt ? Jeg tror egentig 4ms skal holde til de fleste spill da.... Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) jeg skal ha en skjerm til å spille cs:s på, og fant denne: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...30BF#EgenskaperDen kjøper jeg på elkjøp, og kan liksom bare stikke inn og hente den på kjøpesenteret her. Da slipper jeg portoen...og er det noe feil går det raskt å få fiksa den...Men hva synes dere? Dyrt ? Jeg tror egentig 4ms skal holde til de fleste spill da.... 5027999[/snapback] Dette var da en voldsom "reklametekst". Det er dyrt for den skjermen, prøv her, kr 2495 for den samme. Siden du lurer på om skjermen du linker til er dyr, så kunne det være en ide å sjekke litt rundt i prisguiden. Endret 19. oktober 2005 av Frijazz Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 4ms er vel det kjappest du får på LCD Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 4ms er vel det kjappest du får på LCD 5034606[/snapback] Feil, du kan få 3 nå. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 4ms er vel det kjappest du får på LCD 5034606[/snapback] Feil, du kan få 3 nå. 5035434[/snapback] Så vidt jeg husker var det målt med svar-hvit (Hvis ikke link) Må måles i farge... Lenke til kommentar
Spar Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 4ms er vel det kjappest du får på LCD 5034606[/snapback] Feil, du kan få 3 nå. 5035434[/snapback] Så vidt jeg husker var det målt med svar-hvit (Hvis ikke link) Må måles i farge... 5035621[/snapback] Nei, tror faktisk du kan få 3 med farger.....men det blir sinnsykt msse dyrere enn 4 ms....og ikke verdt det..ih vertfall ikke for de som ikke absolutt trenger det... Frijazz, jeg skal ta en titt, kanskje det lønner seg med et par lapper...allikevel.. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Svart-hvitt? Du mener grått-grått? Omtrent den eneste målemetoden for tiden (gir typisk halve verdien av tradisjonell sort-hvitt-sort måling så en må jo klø seg litt i huet...). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå