int20h Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 I enkelte systemer fungerer ikke SoundBlaster X-Fi og nForce4-baserte hovedkort godt sammen. Les mer Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jaha, kanskje derfor jeg må bootet maksinen en ekstra gang etter en kald start... Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Dette gjelder bare de 2 modellene med 2MB minne på. De med 64MB gjelder det ikke for... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Flott artikkel! Fint med slike inforamtive meldinger, som det gjerne er vanskelig å få med seg ellers. Ekstra fint når det er en løsning. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Funker bra med Asus A8N sli Premium og X-fi her i garden. Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Virkelig morsomt .... Dette kan jo forklare et par heng jeg har hatt i spill. Ikke noe ny biosoppdatering til HKet mitt heller. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 fin artikkel.. driver akkurat og skal kjøpe meg et slikt kort.. visste ikke helt hva jeg skulle velge av fatal1ty og platinum, men nå tar jeg fatal1ty Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Ja, der har man en nyhet som kommer veldig godt til nytte for folk flest. Det eneste som er litt leit er at disse SB-kortene kanskje da får et ufortjent dårlig rykte på seg selv... Lenke til kommentar
Marvin__ Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Creative SB X-Fi XtremeMusic PCI, fungerer perfekt på et Asus A8N-SLI Premium, nForce4 SLI,Socket -939. har ikke hatt ett eneste problem noe som er spesielt for et Crative-produkt... HW_Nerd Lenke til kommentar
HKS Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Kan bekrefte at ASUS A8N-SLI Premium fungerer glimrende med Sound Blaster X-Fi Elite Pro Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 har nå fått meg Fatal1ty kortet.. Ikke noen problemer med Gigabyte GA-K8NF-9 nForce4-4X Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 som _spook_ sa, så gjelder det jo bare for 2MB versjonene av X-Fi Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 som _spook_ sa, så gjelder det jo bare for 2MB versjonene av X-Fi 5032690[/snapback] Det er det kortet som "bare" koster 1000 kr? :!: Men igjen. produkter merket "Fatal1ty" skal aldri inn i mitt hus På den annen side slipper jeg ligge våken om natten lengre og vurdere om jeg skal bytte ut mitt gode gamle Audigy 2 med X-Fi :!: Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Synd jeg så dette altfor sent. Fikk nytt hk og skjermkort i dag. Har X-Fi platinum fra før. Men det virker som det er selve hovedkortet som er problemet. Bare klikk. Får blå skjermer til og med uten X-Fi kortet i. BIOS var oppdatert til den siste som var kommet ut fra ABIT (Offisielt iallefall) Skal teste litt til. Hvis ikke blir det nok en retur av hk. Hk er forresten Abit AN8 SLI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå