Fidelio Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Installerte XP i går på en 10gigs partisjon. Synes jeg hadde så lite diskplass igjen etter å ha installert programmer - ALLE folderene på partisjonen utgjør i følge windows 4.89GB. Men jeg har 3,45GB ledig på den......? Har fjernet alt mulig av temp-files, cache osv. Har også defragmentert og rebootet, men ingen forskjell. Noen som har en idé om hva som er galt? Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hvis du ikke har på visning av skjulte filer og mapper vil Windows vise feil på brukt diskplass i Windows Explorer. pagefile.sys er f.eks skjult og kan være ganske stor. Lenke til kommentar
Fidelio Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Har aktivert skjulte filer, men finner ingen store.... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Forskjellen i bit og byte som gjør antallet gb feil kanskje? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Det er to settinger, både for skjulte filer og systemfiler. Hvis du ikke ser pagefile.sys på C:: så har du antakelig ikke skrudd på visning av systemfiler. Det kan være kjekt å legge pagefile på en annen disk hvis du har, men la det ligge igjen en liten en på C: Lenke til kommentar
Fidelio Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Aaaaa, pagefilen ja...hehe, jeg som er treig. Har gjort den litt mindre. Takk for hjelpen:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå