Gå til innhold

Sinnsyk modd på gang hos bit-tech.net

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
drugis  Postet i går, 14:31

synst det kabinettet var stygt jeg, berre meg eller??

du har skjønt det :hrm: , er fordi det er innovativt det er fasinerende

edit: slike prosjekter skal gi folk ideer og vise hva som er mulig, og selfølgelig gi fame til eiern

dessuten syns jeg dette var et cleant kabinett, tross skruene

syns det ligner en dritfet atombombe

Endret av -Bassaddict-
Lenke til kommentar

Skjønner at mange i dag synes ting er "old" hvis noen viser til noe de leste i går, men ærlig talt; den siste opdateringen i artikelen er merket oktober 2005 og kabinettet er ikke ferdig. Neste del av oppdateringen skal komme i desember. Noen ganger lønner det seg å lese litt istede for å bare se på de pene bildene før man slenger med leppa.

Lenke til kommentar
Skjønner at mange i dag synes ting er "old" hvis noen viser til noe de leste i går, men ærlig talt; den siste opdateringen i artikelen er merket oktober 2005 og kabinettet er ikke ferdig. Neste del av oppdateringen skal komme i desember. Noen ganger lønner det seg å lese litt istede for å bare se på de pene bildene før man slenger med leppa.

5034703[/snapback]

Ohoi! gretten idag? det var ikke ment som et "OOOOOLD!11" utsagn, det var kun et enkelt spørsmål om den var gammel eller ikke. Noe den vistnok ikke er da. jeg bare husker at jeg leste om denne for en god stund siden.

så hvis jeg traff et ømt punkt med spørsmålet mitt så får jeg bare beklage for det, skal prøve å ikke bare kikke på de pene bildene neste gang..

Endret av The_Darkness
Lenke til kommentar

Du traff på ingen måte noe ømt punkt hos meg, og svaret var ikke ment som grettent. Det var en kostruktiv tilbakemelding om at det lønner seg å lese litt også. (er det man lærer av etter man har vokst fra bildebøkene ;) )

Ser alt for mange kommentarer og spørsmål her på forumet fra folk som helt tydelig ikke liker å lese teksten.

Også er jeg selvsagt drittlei (som føste post indikerer) fjortisser som må si OOOOOOLLLDDD bare fordi de leste det i går (eller forige uke).

Når det er sagt er jeg imponert over inovatifiteten til designeren. Dette er helt uavhengig om man liker selve kabinettet eller ikke. Å se noe slikt for seg før man begynner vitner til unik kreativitet. Det er nok ikke uten grunn den har fått egen artikkel på Bit-tech.

Endret av Xell
Lenke til kommentar
Han har jo holdt på med denne en god stund, husker jeg så på denne for leeeenge siden. Virker ikke som det har vært så mye fremgang i det siste dog :p

5038164[/snapback]

han har nok sine grunner, det kommer nok noe snart :yes:

Endret av DJ-Sonic
Lenke til kommentar

JEppdenne er nok påbegynt for en stund siden, husker jeg leste om den for lenge siden iallefall...

Ingen tvil om at mannen kan sine ting og håndarbeidet er helt sinnsykt bra! Men allikevel fytti grisen hvor stygt, etter å ha sett orac3 skulle man tro han hadde mer poeiling på design enn som så :p men kansje den blir fetere når den er ferdig:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...