KimmiK Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg er målløs http://www.bit-tech.net/modding/2005/10/19..._g-gnome/1.html Orac³ modden fra disse gutta, var den gang helt sinnsyk, ingen tvil om det. Men etter å ha lest og sett "WMD Part I by G-gnome", vil jeg tro at denne modden setter ny standard for "innovative løsninger" og p0rno design hva angår Case-mods. Dette var helt sinnsykt, gleder meg til fortsettelsen Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Så jævlig rått ut det der Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Utrolig kul!! Bare den jobben med å lage boltene for å holde greia sammen fra scratch istedet for å bruke vanlige bolter og muttere... Lenke til kommentar
drugis Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 synst det kabinettet var stygt jeg, berre meg eller?? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Sinnsykt rått! Har lyst på noe sånn ja! Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 synst det kabinettet var stygt jeg, berre meg eller?? 5029009[/snapback] Kunne ikke vært mer enig. Etter min mening skal kabinetter være stilrene. Ikke dilldallmikkmakk. Men smak og behag Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) drugis Postet i går, 14:31 synst det kabinettet var stygt jeg, berre meg eller?? du har skjønt det , er fordi det er innovativt det er fasinerende edit: slike prosjekter skal gi folk ideer og vise hva som er mulig, og selfølgelig gi fame til eiern dessuten syns jeg dette var et cleant kabinett, tross skruene syns det ligner en dritfet atombombe Endret 20. oktober 2005 av -Bassaddict- Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Har jeg sett denne før? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 stilig den der, men er ikke denne modden veeldig gammel? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Skjønner at mange i dag synes ting er "old" hvis noen viser til noe de leste i går, men ærlig talt; den siste opdateringen i artikelen er merket oktober 2005 og kabinettet er ikke ferdig. Neste del av oppdateringen skal komme i desember. Noen ganger lønner det seg å lese litt istede for å bare se på de pene bildene før man slenger med leppa. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Skjønner at mange i dag synes ting er "old" hvis noen viser til noe de leste i går, men ærlig talt; den siste opdateringen i artikelen er merket oktober 2005 og kabinettet er ikke ferdig. Neste del av oppdateringen skal komme i desember. Noen ganger lønner det seg å lese litt istede for å bare se på de pene bildene før man slenger med leppa. 5034703[/snapback] Ohoi! gretten idag? det var ikke ment som et "OOOOOLD!11" utsagn, det var kun et enkelt spørsmål om den var gammel eller ikke. Noe den vistnok ikke er da. jeg bare husker at jeg leste om denne for en god stund siden. så hvis jeg traff et ømt punkt med spørsmålet mitt så får jeg bare beklage for det, skal prøve å ikke bare kikke på de pene bildene neste gang.. Endret 20. oktober 2005 av The_Darkness Lenke til kommentar
Xell Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Du traff på ingen måte noe ømt punkt hos meg, og svaret var ikke ment som grettent. Det var en kostruktiv tilbakemelding om at det lønner seg å lese litt også. (er det man lærer av etter man har vokst fra bildebøkene ) Ser alt for mange kommentarer og spørsmål her på forumet fra folk som helt tydelig ikke liker å lese teksten. Også er jeg selvsagt drittlei (som føste post indikerer) fjortisser som må si OOOOOOLLLDDD bare fordi de leste det i går (eller forige uke). Når det er sagt er jeg imponert over inovatifiteten til designeren. Dette er helt uavhengig om man liker selve kabinettet eller ikke. Å se noe slikt for seg før man begynner vitner til unik kreativitet. Det er nok ikke uten grunn den har fått egen artikkel på Bit-tech. Endret 20. oktober 2005 av Xell Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Skulle dei gå lei av å bygge kabinett har dei kanskje ei framtid som ingeniør? Står respekt for det arbeidet der altså. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Xell, denne modden er nok eldre enn forige uke. Den er faktisk over et år gammel. Men som det nevnes i starten av artikkelen skal det arbeides mer på denne i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Skulle dei gå lei av å bygge kabinett har dei kanskje ei framtid som ingeniør? Står respekt for det arbeidet der altså. 5034855[/snapback] han er en ingeniør les loggen hans Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Han har jo holdt på med denne en god stund, husker jeg så på denne for leeeenge siden. Virker ikke som det har vært så mye fremgang i det siste dog Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Han har jo holdt på med denne en god stund, husker jeg så på denne for leeeenge siden. Virker ikke som det har vært så mye fremgang i det siste dog 5038164[/snapback] han har nok sine grunner, det kommer nok noe snart Endret 21. oktober 2005 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Han har jo holdt på med denne en god stund, husker jeg så på denne for leeeenge siden. Virker ikke som det har vært så mye fremgang i det siste dog 5038164[/snapback] Var det jeg også mente å huske. Så den i vinter jo.. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 JEppdenne er nok påbegynt for en stund siden, husker jeg leste om den for lenge siden iallefall... Ingen tvil om at mannen kan sine ting og håndarbeidet er helt sinnsykt bra! Men allikevel fytti grisen hvor stygt, etter å ha sett orac3 skulle man tro han hadde mer poeiling på design enn som så men kansje den blir fetere når den er ferdig:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå