krutselno Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Hei ! Jeg fikk nettopp en blå skjerm, pcn fryste seg. Jeg startet maskinene på nytt, men nå uten en eneste bookmark... er det mulig å finne dem tilbake? For jeg har/hadde mange jeg virkelig ikke husker adressen på lenger... edit:Bruker forresten firefox 1.07 Endret 19. oktober 2005 av krutselno Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Har du bootet etter det da? Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Har du bootet etter det da? 5029314[/snapback] Hmmm....ja, jeg skrev jo at jeg startet maskinen på nytt etterpå... Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Firefox lagrer favorittene i en fil kalt bookmarks.html, søk etter denne. Det kan også hende at Firefox har opprettet en ny profil for deg. I så fasll kan du bytte tilbake til den gamle. Start | Kjør | firefox.exe -p [enter] Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Firefox lagrer favorittene i en fil kalt bookmarks.html, søk etter denne. Det kan også hende at Firefox har opprettet en ny profil for deg. I så fasll kan du bytte tilbake til den gamle. Start | Kjør | firefox.exe -p [enter] 5033053[/snapback] Jeg har søkt etter bookmarks.html og bookmars.bak. Begge disse filene var relativt tomme... men heldigvis fant jeg en gammel backup kopi jeg hadde tatt.. men den var desverre ganske gammel så mange sider som ikke var der Da jeg kjørte firefox.exe -p fikk jeg bare opp den samme firefox med de samme bookmarksene som jeg bruker nå.. Endret 20. oktober 2005 av krutselno Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Har du bootet etter det da? 5029314[/snapback] Hmmm....ja, jeg skrev jo at jeg startet maskinen på nytt etterpå... 5032528[/snapback] Jada, men lurte på om du hadde bootet enda en gang. Noen ganger må man nemlig det, iallefall her, hvis noe ikke er som det skal. Man må ta backup hele tiden Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Nei, jeg bootet ikke flere ganger. Men når både bookmarks.html og bookmarks.bak var relativt tomme så hadde det vel sikkert ikke hjulpet å boote flere ganger Men takk for alle tips Skal bli flinkere til å ta backup nå ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå