Thor.bj Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hei Jeg har et problem med en PC som går i bluescreen når jeg prøver å koble til Internett. Det samme skjer når jeg prøver å kjøre diagnose verktøyet på modemet. Modemet er innebygget i PCen, og er et "Conexant HSF V92 56k modem". Jeg bør også nevne at PCen kjører Windows ME... Noen som vet hva jeg kan gjøre for å løse problemet? Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei Jeg har et problem med en PC som går i bluescreen når jeg prøver å koble til Internett. Det samme skjer når jeg prøver å kjøre diagnose verktøyet på modemet. Modemet er innebygget i PCen, og er et "Conexant HSF V92 56k modem". Jeg bør også nevne at PCen kjører Windows ME... Noen som vet hva jeg kan gjøre for å løse problemet? 5027829[/snapback] Windows ME er etter min erfaringer en av de verste Operativsystemer som fins. Bare tull med den. Skaff deg XP,Linux,MAc eller Windows 2000... ME støtter kanskje ikke Driveren til modemet. Sjekk at du har en driver som er beregnet for ME. Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Enig der... ME er verre (på lik linje) enn 95 =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå