Gå til innhold

En liten undersøkelse om alder og fraksjon

Alder og fraksjon  

842 stemmer

1. 1. Alder og fraksjon

• Under 16 og Alliance
      70
    • Under 16 og Horde
      53
    • Over 16 og Alliance
      415
    • Over 16 og Horde
      304

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+987123897

1. 13 år (blir 14 i desember)

2. Alliance

3. ja

4. Valgte alliance fordi jeg ville vere druid og eg var horde i FB, så da vill jeg prøve alliance

5. Ingen er onde synes jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

18 år

Alliance

Ja, var bare derfor.

Fordi 4 venner av meg drev på der.

Lest det som kommer frem fra quests og WCIII serien. Så mener det finnes både gode og dårlige kvaliteter hos hordene og alliancene. Men gjevnt over mener jeg orcer og taurene er de snilleste. Siste plass kommer human delt med undead hvertfall.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

Er 15

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Vel, startet som alniace, men gikk over til horde der jeg fortsatt spiller.

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Jepp. Ville spille sammen med en venn av meg.

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

En kompis av meg spilte som horde.

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Har ikke lest noe av historien.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du? 15

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)? Alliance

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon? Ja

4. Hvorfor valgte du den faksjonen? Fordi mine venner spiller der. liker horde best egentlig (kulere races)

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft? Jeg mener begge er like onde

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

18

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Horde all the way :D

Egentlig, men bytta fort over til horde :/

Hmm, orc warrior ! :) (slipper også palas som roller på alt av plate osv)

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Mener ikke det nei, heller motsatt :p

Lenke til kommentar
1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon?

4. Hvorfor valgte du den faksjonen?

4. Fordi jeg alltid velger det som ligner mest på meg selv. Jeg spiller med innlevelse og klarer ikke spille noe som jeg syntes er stygt. Og rent filosofisk så setter jeg i utganspunktet mennekser over alle andre raser. Jeg annser mennesker som verken gode eller onde, men jeg anser også mennesket som "herskerrasen" over alle andre raser

5027958[/snapback]

Wow, la oss håpe du ikke er i noen som helst form for makt posisjon om vi får kontakt med aliens :p

1. 24 år

2. horde

3. nei

4. Virket som om det var stort overtall av alliance på serverne, så da valgte jeg horde

5. Onde? vi? skjønnerikkehvadusnakkerom

Lenke til kommentar
1. Hvor gammel er du?

1: 23

2: Horde (Magtheridon, PvP)

3: Helt klart.. over 20 RL venner startet på samme, og mekka en guild på rekordtid.

4: Er ikke det ganske innlysende? Night elfs.... Random_noob_035 "I Like legolax cuz he pwnd therefor I join Alliance" På den slipper jeg unna de som valgte av den grunn ;)

5: Bakgrunnshistorie? Hæ? Liker WW2 dokumentarer på Discovery jeg kthx :p

Endret av Blakken
Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

24 år

Alliance

Ja

Fordi det ble bestemt på guildvalg før spillet startet.

Lenke til kommentar

1. 16

2. Horde

3. Nei

4. Jeg var i dillema om jeg skulle ta Alliance eller Horde men jeg tok Horde rett og slett pga. troll har ett stort pluss på ranged weapons og jeg ville være Hunter..^^

5. Jeg mener ikke at Alliance er ''gode'' og Horde er ''onde''..Haha, nei...

Lenke til kommentar
Lest det som kommer frem fra quests og WCIII serien. Så mener det finnes både gode og dårlige kvaliteter hos hordene og alliancene. Men gjevnt over mener jeg orcer og taurene er de snilleste. Siste plass kommer human delt med undead hvertfall.

men hva i svarte er det som er så "ondt" med menneskene da? Mennesker generelt har aldri vært sett på som en "ond" rase...verken i spill eller virkelighet. Å påstå noe slikt er bare flåsete og feilaktig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon?

4. Hvorfor valgte du den faksjonen?

1. 12 år

2. horde :w00t:

3. ja...

4. fordi de har shammy :p

5. ingen er spesielt "onde"

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar

men hva i svarte er det som er så "ondt" med menneskene da? Mennesker generelt har aldri vært sett på som en "ond" rase...verken i spill eller virkelighet. Å påstå noe slikt er bare flåsete og feilaktig.

5030257[/snapback]

Var det ikke Human som ville utrydde Orcs ? Jo det var det jo :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...