LowBalls Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Hei, i dag som sikkert alle vet skal rbk møtte real madrid. Kommer til å bli en tøff kamp, men jeg har på følelsen at RBK klarer og få med seg et viktig poeng! Madrid har ikke akkurat imponert i cl foreløpig. sånn tror jeg kampen kommer til å bli: rbk kommer til å legge seg bakpå fra starten av og prøve og hold imot presse. de kommer til å få noen kontringssjangser, men ikke noe mere en det. og kampen kommer til å ende 0-0 hva tror dere? btw har tippa 50 kr på uavgjort i dag Endret 19. oktober 2005 av alex91 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Tipper det kommer til å bli en jevn affære med litt Madrid-press gjennom hele kampen. Real Madrid vinner med et skikkelig møkkamål som Lyon gjorde på Lerkendal. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg har på følelse at RBK vil gjøre det svært bra ikveld, men om de vinner er det lav odds for.. Skal tippe inn 100kr på at RBK vinner! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Tror Real Madrid vinner rimelig enkelt. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Da tippet du feil siden vi leder ! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Morsomste jeg har sett ever... Håper bare det holder inn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Har ikke TV3! :'( Så må klare meg med radio... Lenke til kommentar
wilai Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 RBK lede 1-0 hehe sant alså!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Hadde troen på at det kunne gå når RBK ledet til pause. Men nå får de juling. 4-1. Siste scoring signert David Beckham. Da tippet du feil siden vi leder ! Han tippet rett. En fotballkamp har to omganger. Endret 19. oktober 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Real Madrid vant kampen alt for lett grunnet to ting: - Tidenes dummeste bytte i internasjonal fotball. Strand -> Tettey - Tidenes beste høyrefot i David Beckham. Resultatet er forresten meget flatterende. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Real Madrid vant kampen alt for lett grunnet to ting: - Tidenes dummeste bytte i internasjonal fotball. Strand -> Tettey - Tidenes beste høyrefot i David Beckham. Resultatet er forresten meget flatterende. 5031881[/snapback] Sant nok. Bortsett fra frisparkmålet til Beckham burde RBK ha klart å rense unna alle sjansene. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ja enig, ble så forbanna at de slapp inn Tettey! Han er jo helt flesk og har ikke noe med kampen mot real madrid å gjøre. For det andre så tapte jeg 200kr (kunne ha vunnet 2000kr) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Tror det blir 4-1 til Real Madrid. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ja enig, ble så forbanna at de slapp inn Tettey! Han er jo helt flesk og har ikke noe med kampen mot real madrid å gjøre. For det andre så tapte jeg 200kr (kunne ha vunnet 2000kr) 5032973[/snapback] Ah, du turte å gjøre det jeg ikke gjorde; nemlig å satse penger på RBK-seier. Var veldig fristende å satse en hundrelapp eller no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå