Slimshady Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Musa mi får innfall innimellom og hopper ut av skjermen. Har testet med flere mus og flere musmatter, men samme problem vedvarer. Det er et Dell system, med windows xp. Mistenker at feilen ligger i systemet... Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Er det trådløs mus? Lenke til kommentar
zacka Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Er det snakk om en bærbar PC? I såfall har jeg løsningen Lenke til kommentar
Slimshady Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Nei det er verken trådløs mus eller bærbar pc. Det er jobb-pc'en min. Musa virker bra nesten hele tiden. Men så får den anfall innimellom. Musepila hopper da momentant ned i ene hjørnet. Irriterende i lengden.... Finnes det noen løsning på dette? Har som sagt prøvd å bytte både mus og musmatte...... Lenke til kommentar
zacka Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Har du USB-mus, prøv PS/2 eller omvendt og se om det hjelper (hvis du ikke allerede har prøvd det). Du kan prøve å installere "MouseWare" fra Logitech. Det har faktisk hjulpet meg i noen tilfeller uten at jeg skjønner hvorfor... Samme hvilken versjon du bruker. Så lenge den støtter OS'et du bruker F.eks her: http://www.logitech.com/index.cfm/download...,contentid=9516 Lenke til kommentar
Slimshady Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Takk for svar. Ble utestengt en uke så jeg kunne ikke svare:) Lurer på om musmatta kan forårsake dette? Det er ei optisk dell mus, og dell-matte. Skal prøve med en annen matte.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) ****slettet**** Endret 30. oktober 2005 av vegis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå