Gerrard Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 18X skrivehastighet høres nok bedre ut enn hva det faktisk er. Forskjellen fra 16X til 18X vil være marginal og når Plextor i tillegg ikke har de raskeste 16X brennerne blir nok ikke 18X så mye bedre. Det er også bare et fåtall plater vil takle 18X. Men for all del morsomt at det skjer noe på denne fronten. Mange trodde nok at vi hadde nådd taket på 16X. Tror faktisk at brenneren kan få solgt litt siden den tilsynelatende er markedets raskeste, enn så lenge... Etterlyser brennere som kan lese DVD-RAM 8cm... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg er skeptisk. Lurer svært på om den vil være raskere enn dagens raskeste brenner som er LG sine nyeste 16x brennere. Da mener jeg tidsmessig. LG'ene har per i dag rekorden med 5 minutter og 17 sekunder for 100% full DVD-R plate på 16x. Og så er det brennekvalitet, med PX716 i minnet er jeg skeptisk da PX716 har ganske dårlig brennekvalitet sammenlignet med f.eks BenQ. Samt at det er kun snakk om å støtte et par produsenter på 18x (Taiyo Yuden og Mitsubishi/Verbatim). Tiden vil vise om Plextor faktisk har skutt gullfuglen med denne. Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Det hadde også vært greit om de hadde mestret brenning på 16x, før dem ga ut en 18x brenner. Vi får se hva tiden bringer. Gleder meg til å se de første scans på plater brent på 18x. Endret 19. oktober 2005 av gammalost Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Er det ikke på tide at denne dukker opp i prisguiden snart? Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hvor i svarte blir det av SATA utgaven av denne?? Vil ha SATA brenner da jeg er lei de fordømte parallell kablene! Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 eh, Claw... ER det ikke Sata da?? Lenke til kommentar
mrblc Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg tror han refererer til at det er INGEN av nettbutikkene som har tatt inn SATA utgaven.. Kun PATA utgaven.. og jeg må si meg enig i at det frister lite å investere i en PATA versjon nå som SATA er såpass utbredt... Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 PX-755SA: http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=32537 Ikke helt PX-760SA, men nærmt nok, eh? Det viktigste er jo SATA. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Fikk denne PX760SA på lørdag Hvilke DVD'r skal en bruke på denne saken da? evt. hvilken type av de som kan skrives på med Canon Pixma 6000D...!? (plater fra www.brenner.no f.eks.) OG, hva er det med Denne blekkpatronen!? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå