Gå til innhold

Hittil raskeste DVD-brenner

Anbefalte innlegg

18X skrivehastighet høres nok bedre ut enn hva det faktisk er.

Forskjellen fra 16X til 18X vil være marginal og når Plextor i tillegg ikke har de raskeste 16X brennerne blir nok ikke 18X så mye bedre.

Det er også bare et fåtall plater vil takle 18X.

Men for all del morsomt at det skjer noe på denne fronten. Mange trodde nok at vi hadde nådd taket på 16X.

Tror faktisk at brenneren kan få solgt litt siden den tilsynelatende er markedets raskeste, enn så lenge...

Etterlyser brennere som kan lese DVD-RAM 8cm...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er skeptisk.

Lurer svært på om den vil være raskere enn dagens raskeste brenner som er LG sine nyeste 16x brennere. Da mener jeg tidsmessig. LG'ene har per i dag rekorden med 5 minutter og 17 sekunder for 100% full DVD-R plate på 16x.

Og så er det brennekvalitet, med PX716 i minnet er jeg skeptisk da PX716 har ganske dårlig brennekvalitet sammenlignet med f.eks BenQ.

Samt at det er kun snakk om å støtte et par produsenter på 18x (Taiyo Yuden og Mitsubishi/Verbatim).

Tiden vil vise om Plextor faktisk har skutt gullfuglen med denne.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Jeg tror han refererer til at det er INGEN av nettbutikkene som har tatt inn SATA utgaven.. Kun PATA utgaven.. og jeg må si meg enig i at det frister lite å investere i en PATA versjon nå som SATA er såpass utbredt...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...