Stig Jøran Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hei Sitter her å funderer over gode kabinetter for vannkjøling, skal ha et sånn Asetek Waterchill sett med dual 120mm rad. Og ser på dette kabinettet fra Thermaltake. Noen som vet om det vil gå bra med radiator i bunnen? Thermaltake TaiChi Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Ser helt grei ut den, ser dog at den ikke har hull til vannkjølings-slanger som broren Kandalf og Armor har. Men så er jeg ikke no fan av vindu heller, så ville nok gått for den. Men den har ikke 2x120vifter, det vil vell skape et problem med å legge vannkjøling inni kabinettet uten å dra frem dremel... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Den har hjul da det er fett men en venn av meg hadde det også veltet pc'en hans :s Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Ser helt grei ut den, ser dog at den ikke har hull til vannkjølings-slanger som broren Kandalf og Armor har. Men så er jeg ikke no fan av vindu heller, så ville nok gått for den. Men den har ikke 2x120vifter, det vil vell skape et problem med å legge vannkjøling inni kabinettet uten å dra frem dremel... 5027662[/snapback] Ja, andrevalget er Armor, men hvis du ser på døra så er det ikke noe riller for luftehull, tenkte på og hive på dual radiatoren på døra hvis den ikke gikk ann og ha i bunnen. Ser nesten ut som det bare er plass til en 120mm vifte der nå. Mulig det blir Thermaltake Armor, men det har vel ikke plass til en 120mm dual radiator? Lenke til kommentar
nerb Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Hvorfor ikke gå for Thai Chi med vannkjøling fra TT. Tai-Chi m/vannkjøling Skal ha fått grei kritikk til å være en 'ferdigpakke'. Test / review Endret 20. oktober 2005 av nerb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå