Zamoht Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Nå begynner jeg å bli ganske destperat etter å få til min tv-ut og har funnet en mulig løsning på problemet. Hvis en av dere der ute med et ATI skjermkort med catalyst 2.2 drivere kunne tatt en kopi av deres save-scheme som dere bruker til å skru på tv-ut funksjonen og sendt den til meg... Problemet mitt er da at jeg ikke har funnet ut hvor denne fila ligger enda.....Jobber med saken Pc'n finner ikke tv'n.. Og den ER koblet riktig, for det har fungert utmerket før jeg reinnstallerte driverene. takk.. Thomas Nilsen Bruker winXP _________________ AMD XP1900 /m Taisol CGK760 + enermax& adapter Microstar KT3 Ultra Hercules Prophet Radeon 8500 LE @ 275/275 256 TwinMos DDR Creative Live! 5.1 Player WesternDigital Caviar 80gb WesternDigital 15GB hd Plextor 16x10x40x Pio <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: zamoht på 2002-08-21 23:43 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: zamoht på 2002-08-27 20:27 ] Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 21. august 2002 Forfatter Del Skrevet 21. august 2002 For å spesiefisere hvilken savefil jeg trenger er det den under: Display properties-> settings-> advanced -> displays -> scheme finnes det et program som lytter til hvor det blir skrevet til harddisken og logger det? Et slikt program kunne vært nyttig nå.. http://home.online.no/~haran2/monitor.jpg [ Denne Melding var redigert av: Zamoht på 2002-08-22 00:25 ] Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 27. august 2002 Forfatter Del Skrevet 27. august 2002 Nå har jeg sendt flere mail til hercules sin support tjeneste.. Ser ikke ut til at jeg får svar herfra.. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
pianogutten Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 hei! hei! hei! jeg sliter med akkuratt det samme! nå er jeg så lei at jeg holder på å gå på veggen. jobber selv som it-konsulent - hvorfor skal jeg da ikke klare å sette opp et skjermkort.. hvis du har funnet ut av det hadde jeg satt kjempestor pris på om du hjalp meg - så skal jeg hjelpe deg om jeg finner det ut!.. Børge Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 du har byttet kabel fra den original til en ny svhs kabel. sett i den gamle kabelen og det vil virke. da kan du bytte tilbake til svhs kabelen. men bare til neste gang du bytter driver. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 Quote: Den 2002-08-27 21:09, minimum payne skrev:du har byttet kabel fra den original til en ny svhs kabel.sett i den gamle kabelen og det vil virke. da kan du bytte tilbake til svhs kabelen. men bare til neste gang du bytter driver. Ja... jeg har byttet til en annen svhs kabel.. Men det er orginal svhs kabel som fulgte med et skjermkort en kamerat kjøpte... Takk for tipset, men sorry det var ikke løsningen. :sad: Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 Jeg fant nå ut hvor "savefila" ligger!! Dette er i regedit HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREATI TechnologiesDesktop{BAA481AA-53FD-4EF0-9414-21D09C8D9181}SchemesEnvironment De mappene som ligger her er instillingene for schemene man bruker.. Er det noen som kunne eksportere en instilling for meg? dvs hele mappa med navn på instillingen. Eneste denne instillingen skal si er at tv'n er tilkoblet og skrudd på. Så for dere som har et ati skjermkort med catalyst v2.2 drivere er det bare å lagre en instilling med tv enabla og sende den til meg på [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå