abene Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Ny norsk søketjeneste lansert Findexa er et mediaselskap i Norge med merkevarer som Gule Sider, Telefonkatalogen, Ditt Distrikt og BizKit. Nå lanserer de søkemotoren Yelo.no som spesialiserer seg på noske søkeord. Les artikkelen her Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Topp Men inntil det motsatte er bevist så vil jeg tro at Google lett kan konkurere med Yelo.no selv på norske søk Lenke til kommentar
Amstel Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Findexa har kjøpt opp Eniro/Sol og lanserer........ Hmm... Ganske godt gjort av et så lite selskap å kjøpe opp en konkurrent som er flere ganger større enn en selv..... Tror nok det var motsatt vei det oppkjøpet gikk, men "Does size matter?" Lenke til kommentar
G Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Liker også Google Spennende saker som må prøves like vel (Yelo.no). Skal hive meg på noen søkestrenger med det samme. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Flott! Det ser ut til å treffe bra på søkeord med ÆØÅ. Altså veldig bra med norske treff på første side. PS. Med det samme vi er inne på norske søketjenester og levarendører til telefonsøketjenester: Jeg synes telefonkatalogen.no treffer alt for skjeldent på telefonnummere og navn. Jeg har misstanke til at de kun har Telenor sin kundemasse i databasen. Er det noen som vet om andre telefonsøketjenester på nett som treffer på flere operatører? Lenke til kommentar
bynhffba Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Opplsyingen 1881 har jeg hatt veldig bra erfaring med. På denne siden har jeg fått treff på nummer på forskjellige operatører. Endret 19. oktober 2005 av jibbelars Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Tusen takk Nå har jeg bokmerket den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå