carl-erik Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hai! Er det mulig å kjøre Ventrilo under et av emuleringsprogrammene i GNU/Linux? Jeg prøvde for en liten stund siden, da fungerte alt bortsett fra lyd (ironisk nok). Er det noen her som har lykkes i dette lille prosjektet? Fortell gjerne hvordan. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hai!Er det mulig å kjøre Ventrilo under et av emuleringsprogrammene i GNU/Linux? Jeg prøvde for en liten stund siden, da fungerte alt bortsett fra lyd (ironisk nok). Er det noen her som har lykkes i dette lille prosjektet? Fortell gjerne hvordan. 5027298[/snapback] Jeg prøvde dette for en liten stund siden, og fikk det delvis til. Det som ble det endelige problemet som jeg ikke fikk ordnet opp i var at jeg kunne ikke få lyd fra mer enn en person om gangen + jeg kunne ikke bruke min egen mic.. Jeg brukte da Wine. Etter dette prosjektet har jeg gått over til å bare bruke Team Speak. Dette fungerer perfekt (kanskje tilogmed bedre en ventrilo), men vist du absolut må ha ventrilo er det bare å vente til det kommer en egen Linux-client. Lenke til kommentar
carl-erik Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Takk for svar. Synd det går så tregt med utviklingen av Linux-klienten. Menmen, dd kan jeg jo faktisk prøve TeamSpeak til en forandring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå