kenny12345 Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Hjelp, jeg kommer ikke videre..spiller Soldier of Fortune 2, og er bare i begynnelsen, der jeg har sprengt en vegg, og kverka de soldatene der, hvordan kommer jeg videre? Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Litt dårlig forklaring på hvor du er kanskje? Er du HELT i begynnelsen? Isåfall så sprenger veggen av seg selv og folka som står rundt den dauer. Etter det kan jeg ikke se problemet egentlig hvis det er der du er... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Da er kanskje en walkthrough tingen for deg. se her: http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/fil..._of_fortune.txt Scroll litt nedover så finner du nok plassen du sitter fast på. Men seriøst, jeg satte meg ikke fast før i Kina-mission jeg..prøv litt før du gir opp :smile: Lenke til kommentar
kenny12345 Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 Er altså helt i starten(står "street" når jeg lagrer), og kommer liksom ikke lengre..veggen er sprengt, kara i gul regnjakke er kverka, og jeg surrer blant kontainere, en(to) stor låst port, og høye bygninger, hvor tar man veien? Det er sikkert ikke vanskelig... "Newbie" Takk for svar! Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Da skal du videre innimellom containerene og inn en dør som du må dirke opp. Det er noe du må gjøre veldig ofte i dette spillet. På vei bort til døren er det to kasser over hodet på deg som de prøver å treffe deg med [ Denne Melding var redigert av: Smyagol på 2002-08-22 18:00 ] Lenke til kommentar
kenny12345 Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Da skjønner jeg, takk for den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå