Skurupu Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Det er bare å bygge rør rundt jordkloden, da krysses ingenav rørene. Orker ikke tegne. Lenke til kommentar
veos Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Gi oss løsningen nååå da.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Skal jeg komme med svaret eller? Veldig mange som har sendt PM som sitter på rett svar. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Ja, kom med svaret! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Lar den drøye litt til.. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Dette er vel ikke mulig Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Okai, om noen ikke har noe veldig imot det kommer svaret i dag. Mest sannsynlig på slutten av dagen (Mange som har sendt PM som har gitt riktig svar) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ble nesten litt spam igår kont@kten, var ikke meningen, tror bare ikke jeg fikk med vedlegget. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg blir snart sprø, så plis, kom med svaret!! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 For det første: Humor? For det andre: Det er bevist at det ikke er mulig. Har hørt at det går med en kule eller en "badering", men har ikke prøvd selv. Hvis du fortsatt mener det er mulig så venligst post svaret her. Evt. bruk spoiler-funksjonen for å skjule den for de som ikke vil vite "svaret". Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 svar! nånånånå! JEG vil ha svar Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hmm... Kan poste det han mente at var "halvriktig" i en spoilertag her. Et lite tips til det jeg mener at er den mest riktige løsningen: Ingen ledninger kan krysse hevrandre. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 kloak er ikke ledning Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Here goes! Som flesteparten har funnet ut er denne gåten helt umulig å gjøre fra et matematisk synspunkt. Da det er helt umulig å tegne 3 streker fra 3 objekter til 3 objekter i 2D format. Men det finnes en litt morsom vri Strøm, er ledninger.. Ergo det går over bakken. Mens kloakk og vann går i rør, altså under bakken! Trodde de fleste skulle ta den veldig fort, da jeg skreiv "ledninger" med klar rød skrift Endret 20. oktober 2005 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 dette er norge, nesten ingen lokale strømledninger går over bakken her. uansett, uten den begrensningen kunne man jo bare sagt at kloakk gikk 2m under bakken, strøm gikk 1m og telefon 0.5, så hadde ingen "krysset". blir for dumt Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 *Sukk* Dette er en gåte, du vet det som går under humor og slikt. En gåte trenger absoulutt ikke å ha noe logisk svar, for eks: "Hva er det som går å går og aldri kommer fram til døra?". Det står ei heller noe om at dette proskjektet er i Norge. Hele opplegget med gåta er at folk skal gjette som galinger ved å prøve og løse gåta på et ark, altså brukes tegningen som en villledning. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 "Lednigene har på ingen måte lov å krysse hverandre eller gå over og under hverandre." Beklager, men du skrev det selv... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 "Lednigene har på ingen måte lov å krysse hverandre eller gå over og under hverandre." Beklager, men du skrev det selv... 5036514[/snapback] Ja, men vann og kloakk går i rør, ikke ledninger. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) han skriver da vitterlig "ledning" om kloakk og vann også (om indirekte "Hvert hus skal altså være tilkoblet til alle 3 ledningene." ) Edit: dessuten: ledning m1 (av II lede) metalltråd, rør, kabel e l til å lede væske, elektrisk strøm el. gass, jf *linje / legge en l- / kraftl-, oljel-, telefonl-, vannl- So poo on yoo Endret 20. oktober 2005 av MrLee Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Jupp, 3 ledninger. 3 hus, 3 ledninger for strøm. Står ingenting om hva man skal gjøre med rørene. Alt dette er laget for å villede. Skal forøvrig legge på at jeg har kopiert gåten ut av en selskapsbok for barnebursdager. Kansje denne gåten rett og slett er for lite inteligent, altså at folk henger seg alt for mye opp i detaljene. Endret 20. oktober 2005 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå