Gå til innhold

Post dine Anime bilder her!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lyst og se om det er noen her som har skills i Photoshop elns :) Selv har jeg laget litt sånn når det passer meg så jeg har ikke så jækla avanserte bilder men kompisene mine blir imponert og det duger. Hva med dere har dere mekka noen fete anime fan bilder?

Her er noen jeg har laget:

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=40354

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=40353

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:!: Deg selv som modell eller? Var ganske skøy egentlig tegna du forehead projecteren?

P-in-P: Takk :)

Bildene som kommer nå gidda jeg ikke laste opp i går :innocent:

Kakashi bilde er resultat av en times ufrivillig søvn på et lan :no: Spilte Heroes 3 kl 3 åssen skal man holde seg våken da :hmm:

post-75617-1129756444_thumb.jpg

post-75617-1129756584_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Dette er vel min nyeste og beste tegning

ikke det ferdige produktet da, på originalen har jeg fiksa skyggen på høyre armen som er fooked nå. dessuten er kvaliteten på dette scannebildet dårlig, men originalen ligger på skola.

Dette var den første jeg noensinne lagde.. er et par år siden nå, ikke spesielt stolt :p

En venn av meg lagde denne

og denne... han lagde et par til som jeg ikke gidder hoste

Lenke til kommentar
Lite og gjøre på skolen eller :tease:

Var sikkelig bra, er det noen spesifikke figurere dere tegner?

5067358[/snapback]

han tegner etter anime serier, mens jeg prøver å blande litt mer amerikansk i det. bryter med reglene. bruker amerikanske kropper med japanske øyne som regel. ellers tegner jeg alt fra ting til folk.

bruker ikke hjelpefigurer da, har liksom ikke giddet å lære meg å bruke dem som dere ser her, dette er en tegning jeg begynte på for hmm... godt over et halvt år siden. må gjøre den ferdig :p

forsåvidt har jeg med meg tegnemappa mi i sekken konstant, glemte mappa på skolen. ellers tegner jeg mest om nettene =)

Endret av AftaBurn
Lenke til kommentar
en sak jeg nettopp lagde!

5069592[/snapback]

Hvor lang tid brukte du på den der :ohmy:

Eneste jeg har og stusse på er at det ikke er i farger, men det blir jo veldig sånn retro aktig uten da :thumbup:

Har ikke bredbånd så kan nok ikke prøve meg selv... Bortsett fra på skolen :w00t:

5077440[/snapback]

brukte under en time... tok litt lang tid siden det er min første sak jeg har lagd på artpad ever! tenkte på å fargelegge, men siden det tok meg en time bare i svart-hvitt og det faktum med skole, så gadd jeg ikke!

er forsåvidt ikke så mye å fargelegge, alt som er hvitt bortsett fra ansiktet skal være rødt, ansiktet skal ha ansiktsfarge og brillene skal være gule.

og ja det er Alucard fra hellsing

Endret av AftaBurn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...