ild Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Skal kjøpe meg en ny sub. Skal ha noe som trykker litt. Har sett litt på denne og denne Hvilken spiller høyest og penest med en Rockford Fosgate Power T20001BD? Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Dynabel DY94 er en bra subwoofer. Ikke se deg blind på de høye watt-tallene på Pioneer-subene. Du finner den på www.dynabel.no under Bilstereo Hvilken forsterker har du tenkt på? Priklasse...? Endret 19. oktober 2005 av Jtand Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) DY94 er ok, men tungdrevet. Gitt at det er skikkelig installert vil nok JBL'en låte penest her, mens Pioneeren har potensiale til å spille høyest. Personlig liker jeg ikke rumlinga fra Pioneer da det blir mye grums, men det er nå meg Endret 19. oktober 2005 av Jalla Lenke til kommentar
pahf Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Den jbl'n har jeg hørt i porta kasse, og den spiller helt greit, ikke mangel på trykk iallefall Lenke til kommentar
Defus Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 dessuten må du ha en ganske stor forsterker på den pioneer subben, sånn ut fra wattan... E det nån her som har erfaring med dls ? evt disse subban DLS Magnesium Lenke til kommentar
GlennTL Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Kan anbefale deg disse merkene. JL Audio= spiller meget pent å bra men ser litt gammeldagse ut. Har 2 stk 12" W3v2 subber å en sånn spiller bedre en Dynabel for det hadde jeg før. (Ihvertfall etter min smak da) Lotus Seas= Kvalitet er vel ordet.. Spiller Meget pent, men finnes vel råere på markedet.. SPL= Hørte på et annlegg med 2 av råeste subbene å det var noe av det heftigste jeg har hørt da.. Pliz dropp Pioneer da ihvertfall. Strømkrevende brumlende sub.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå