Post_Mortem Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Da var forhåpentligvis pc'en min snart underveis Thermaltake Tsunami Aluminium Sort Abit Fatal1ty AN8 Hovedkort for S939 AMD Athlon 64 4000+ 2.4 Ghz BOXED Arctic Cooling Silencer 64 Ultra TC Hiper Type-R strømforsyning 580W Sort OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition Samsung Spinpoint P120S 250GB S-ATA II Creative SB X-Fi Fatal1ty FPS PCI POV GeFORCE 7800 GT 256MB PCIe Retail NEC DVD-brenner ND-3540 bulk, intern sort Logitech diNovo Media Desktop 2.0 Skal bli en sann glede når den kommer. Endelig noe å pusle med igjen Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Sitter ikke på en alt for gammel pc jeg heller 3500+ 6800GT osv.. Skulle gjerne hatt det lydkortet. spinker å sparer. Var sinnsykt glad når jeg bgynnte å sette sammen pcen, når jeg byggde selv (nærvøs, første gangen)! Det er rett og slett en DIGG følese, selv om man må pines igjen laaaange dager før man får den. + en laaaaang tur hjem (egentlig 5 min) ifra postkontoret! Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Hehe ja, ventetiden virker som en evighet! Sjekker ordrestatus hver halvtime eller noe hehe Men skal bli gøy å få hentet den på posten. Blir nok ikke noen forelesninger på meg den dagen:S Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 nice! Hvordan fungerer lydkortet, fornøyd? Ønsker meg ett sånnt til jul skjønner du Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Aner ikke, har ikke fått maskina enda. Netshop Men så snart jeg har fått det skal jeg si ifra Uansett, tror ikke du gjør noe dumt hvis du ønsker deg det;) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 hehe! Tar lang tid med sånne ting Kjøper du deler eller bygger de den? Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Venter bare på strømforsyninga nå:S Kjøper deler og kaster det sammen selv. Det er halve morroa Det beste med å kjøpe noe er jo å hente det på posten hehe:D Spenninga er til å ta og kjenne på. Så lenge det går som det skal! hehe Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Nam til pcen din, Post Mortem! Jeg liker best å pakke tingene ut jeg. Skjære opp teip, finne godteri og sette seg ned og spise det før man monterer. Så drar man ut nydelige esker med hardware. Satser på en oppgradering før juletider selv. Har sykelig lyst til å spille f.eks BF2. ^^ Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Fikk den idag! Som du nevnte fredrikrb, noe av det beste er å pakke det ut;) Idag var det definitivt ikke noe gøy å sette den sammen... &¤/#"`£$ Heldigvis ser det ut til at den funker nå.... Så da er det bare å begynne å tweake og styre på Gleder meg til alt er installert og kan bare nyte den nye maskinen min. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 *tørke litt sikkel fra tastaturet* Gratulerer med ny maskin, og lykke til med tweaking, banning og moro. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Hehe, takker Skal slenge ut noen bilder imorgen så kan dere jo se. Digger kabinettet. Og ikke minst tastaturet hehe.. Fear var artig det, og ikke minst FarCry med Hdr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå