Gå til innhold

gammel 4x15W denon bilstereo i pcen :P

Anbefalte innlegg

trenger jeg stor PSU? er 300W stort nokk?

edit: har en gammel aopen 300W PSU som jeg skal bruke.. eller vil PCen halte viss jeg kobler på 4 6x9 høytalere? :p hehehe

edit2: Worklog??......hmmm kanskje det ja :p... syntes at idéen var litt kul jeg oxo... radio, mp3, film osv... og surround lyd fra det gamle Live kortet mitt... har linje inngang for front og bak... hehehehe så jeg får 4 kanals surround da :p

Endret av DArkwIng
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg drev å puslet med samme prosjektet engang men la det på hylla pga av for liten psu.. da hadde jeg riktignok ikke det største beistet av en psu tilgjengelig men mener det var en billig gammel 300w..og spilleren var en billig 4x45w jvc spiller. sikkert ikke de av de mest strømsterke på markedet. men den var ikke helt sony hvertfall.. :wee:

anyways, det funka fint så lenge jeg kobla bare bilstereo'n til, men sammen med resten av pc komponentene ble det bare krøll. så vil anbefale at du har en egen psu til bilstereoen din. så får du bare modde deg en knapp eller en enkel måte å tjuvkoble den på for å få liv i den. hvis det ikke går an å koble den sammen med den andre psu'n på et hvis..

de fleste psu'er krever vel at du har noe tilkoblet på 5v for å starte hvis jeg ikke tar mye feil, hvertfall var det slik på den jeg testet at jeg måtte ha et annet pc komponent tilkoblet for at psu'n skulle starte. nyttet ikke bare med bilstereo'n.. mend et er jo bare at du kobler til en floppy eller cd'rom eller no sånn som ikke trekker så mye strøm bare for å få liv i den andre psu'n.

du får prøve deg litt frem å se! :) lykke til hvertfall. kult om du kommer med noen bilder etterhvert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...