dale Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Hei, Jeg fikk min Meanwell for en god stund siden og det viste seg at den var delvis defekt. Derfor vurderer jeg å kjøpe en annen psu til TEC'et mitt. Pga at det kan gå svært lang tid før jeg får ny pga Meanwell sin "service" til forhandlerne sine. Og jeg har fått mulighet til å få pengene tilbake. Jeg vet noen av dere har lagt ut linker til PSU'er hvor jeg kan justere og styre mye. Hvilke psu er den idèelle for mitt bruk? Skal kun brukes til peltieret og det hadde vært svært nyttig med en jeg (som sagt) kan justere mye med. Prisen betyr ikke så mye, men jeg burde holde meg under 2000. Enermax på 550W er utelukket da den ikke har de samme justerings mulighetene som jeg ellers kan få. Håper på svar! Lenke til kommentar
dale Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 Kan jeg f.eks bruke denne: http://www.permo.no/GSV3000.jpg ? Jeg er helt n00b på strøm og slikt.. Bare fortell meg hvilke psu jeg burde kjøpe. Den permo'en der så jo fet ut :smile: Edit, jeg vil vel egentlig bare ha en "trinnløs spenningsregulator" _________________ Mvh Kristoffer Dale Asus P4S533 2,4NW@Maze3-1 226TEC@Meanwell S-320-12 1024MB Corsair XMS3200 (436Mhz) Gainward 4600@315/715 maze gf4 WD 120GB 8MB [ Denne Melding var redigert av: dale på 2002-08-22 12:54 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå