Andsør Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Hei, tok dette bildet for en drøy uke siden. Er som sagt tre-fire ganger før relativt ny, men jeg setter pris på konstruktiv kritikk! Mitt første bil-bilde forøvrig . Tusen takk! Endret 18. oktober 2005 av Andsør Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 ikke dårlig me tanke på hva du har tatt bilde av..litt mere lys og svingt på hjulet ville gitt bildet mere spice.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Syns det er litt mørkt.. Lenke til kommentar
Andsør Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Takk - jeg gjorde det litt mørkt for å dempe refleksjonene, og få litt sintere uttrykk av bilen. Har fjernet bladene nede i venstre hjørne. Har lagt til et med hjul som snurrer. Er elendig på redigering, så tar gjerne imot tips for å få et hjul til å spinne. Hvilket er det beste? Endret 19. oktober 2005 av Andsør Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Det er et kult bilde, det skal du ha Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Likte veldig godt de linjene krommet i grillen skaper, men det krasejr litt med lampa. Den ble for konkret... Men et fint bilde likevel Forresten; både snurrende hjul og stillestående funker fint:) Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Utrolig stilig bilde dette... Men jeg mener bestemt det hadde blitt mer "aggresivt" om du hadde på park- og grøftelys. Men er det nå min mening :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå