bjornegil Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hei alle sammen! Jeg skal kjøpe meg ny linse til kameraet mitt og har fått tilbud om en TAMRON 100-300mm til 1200 kr. Er det et godt kjøp? Lenke til kommentar
Smurfelurf Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg kjenner ikke objektivet, men vær forberedt på å bli skuffet. Supertelezoomer i den prisklassen gir som regel dårlig fargegjengivelse, dårlig kontraster og uskarpe bilder, og værre blir det jo større tele man bruker. Jeg har selv canon 70-300 f4,5-6,3 III, som jeg så å si aldri bruker på min 300D, nettopp pga ovennevnte. Men, det er mye zoom for pengene, da. Lenke til kommentar
olemm Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg ville sterkt anbefale deg et objektiv som i det minste har 5,6 som største blenderstørrelse på tele, ikke 6-komma-noe som tamron 100-300 har. 5,6 er øvre grense for fornuftig autofokusfunksjonalitet, særlig for billige dslr som 350D. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Flyttet fra Speilrefleks (digitale) til Objektiver, filtre, blits og utstyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå