Gå til innhold

Redigere ferie filmen!

Anbefalte innlegg

Jeg styrer med redigering av feriefilmen min og lurer på når jeg skal brenne den over på cd hva man skal lagre det som? Mpeg?? Vcd?(jeg bruker pinnacle 7)

Også lurer jeg på om det er noen steder man kan laste ned effekter til Pinnacle 7?(gratis)

Endret av bjornegil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

VCD er eit format som bruker MPEG-1 som codec. Det er ikkje det alternativet som gjer best kvalitet (vert gjerne samanlikna med eit dårleg VHS-opptak). Eit format som gjer litt betre kvalitet enn VCD, men dårlegare enn DVD, er SVCD. Dette bruker MPEG-2 som codec.

So skal du ha den på ein CD og ha mogelegheit for å vise den på ein vanleg DVD-spelar, er SVCD det beste alternativet. Men VCD fungerer greit nok det og.

Sidan du snakker om CD, reknar eg med du ikkje har DVD-brennar. DVD vil sjølvsagt gje endå betre resultat enn SVCD.

Ekstra effektar til Studio 7 veit eg ikkje om, men kan henda du finn nokon via Google. Ellers er det sikkert ikkje dumt å oppgradere til ein nyare versjon av Studio (10), og kanskje og til Plus-versjonen, som gjer deg fleire mogelegheiter. Studio 10 Plus koster berre 795,- på Komplett. Standard-versjonen koster 595,-. Ingen enorme investeringar med andre ord.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...