pologutt Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Er det noen som har gode / dårlige erfaringer med overnevnte butikk? Er det samme selskap som de tidligere commit-butikkene, eller er dette noe nytt? Lenke til kommentar
plastique Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Er det noen som har gode / dårlige erfaringer med overnevnte butikk? Er det samme selskap som de tidligere commit-butikkene, eller er dette noe nytt? 5026350[/snapback] Har gjort to kjøp der med kredittkort og etter min mening er de vel så effektive og gir like god oversikt som andre ledende nettbutikker i dag. Har i hvertfall bare gode erfaringer med mine kjøp. Ser at Telenor har et samarbeid med dem (link på sine sider til commit) for salg av subsidierte telefoner. Ellers kjenner jeg ikke til vareutvalget så godt. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg har brukt de en gang, og jeg har aldri sett noen behandle en pakke så fort. Den var innlevert på postkontoret to timer etter at jeg hadde bestilt. Liker pgså den ordningen de har der du kan sette sammen telefon + ab. selv, og velge hva som passer best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå