Wattengård Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Går det an å jukse til at man kan bruke kjølere for andre sokler på et socket a hovedkort? Hovedkortet det er snakk om er hovedkortet som står i AOpen EX18 (barebone). Så det er mulig at kjøleren ikke kan erstattes i det hele tatt (Skal ikke ha det i barebone kabbiset uansett!) Kjøleren jeg vil bruke er SilenX kjøleren http://www.vendur.no/catalog/product_info....products_id=172 -C- Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Det står at den ikke er kompatibel, så jeg regner ikke med at det går. Det da med tanke på at man må ha en bakplate for å støtte opp både vekt og feste ordentlig.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Men... Den er jo kompatibel med socket A, fordi socket 462 er et annet navn for den. Vet ikke om jeg misforsto her da. Uansett er den også veldig tung, kan den knuse kjernen tro? Endret 19. oktober 2005 av Smirnoff Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 HAHAHA!! Nei så flau jeg ble nå... Fy F*EN!! Verste blingsinga i manns minne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå