Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalinger av minicross kjøp?

Espein

Anbefalte innlegg

Har tenkt til å kjøpe en minicross til å kjøre litt rundt med oppi gata( jada, er ikke lovlig) og litt på en bane vi har som det er lovlig å kjøre cross.

Gidder ikke bruke masse penger på en minicross oppi 10 000 summen.. Har sett på noen som ligger rundt 2000-3000 kroner. Holder med en 50 cc!

Er det noen som vet om en nettside som selger det jeg er ute etter? Vet det kommer og går noen minicrossere på qxl.

Noen som f.eks har erfaring med DENNE minicrosseren eller DENNE??

Er rundt 55 kg, og den siste jeg linka til står det at den tåler 50 kg men :hmm: ..

Og vist dere har en nettside hvor de selger minicross si gjerne ifra :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann du.

Den siste du linket til har jeg kjøpt til min sønn på 4 år, akkurat maken bare at hans er blå.

Har testet den selv og den virker grei med tanke på hva den tåler av vekt, er selv nesten 120 kg :blush: og det tålte den fint. Så da vil jeg nok tro at den tåler dine 55 kg. :p

Men husk at dette er et billigprodukt, så skrangle faktoren er høy. En annen ting du må være obs på er at clutshen (sluromatic) er en STOR svakhet på disse.

Hvis du går inn på QXL og ser og finner en som selger fra Bergens området så vil jeg anbefale deg å kjøpe hos ham. Han har ordnet en avtale med et dansk firma som lager modifisert clutsh til disse mopedene og som tåler mye mer.

Ellers virker den grei, godt drag er det i den og. Dro lett avgårde med mine nesten 120 kilo. :p Så jeg tror nok du vil oppleve mye morro med en slik en.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Ser at han jeg kjøpte knøttecrossen av har sluttet å selge på QXL.

Han som selger den clutchen der er jeg ikke sikker på. Vet ikke om han får de fra samme produsent i Danmark, men det kan du jo bare spørre om under "spørsmål" på den siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...