frodd Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Hei! Jeg har en Samsung D500 og tenkte å prøve å øverføre bilder, videoklipp og musikk mellom mobilen og PC'n. Til rådighet har jeg denne kabelen: BILDELINK Jeg har ikke noen form for programvare for Samsung mobiler e.l. Andre delen av ledningen går forresten inn i COM1-porten. Er takknemmelig for all mulig hjelp! EDIT: Endret bildelenke Endret 19. oktober 2005 av frodd Lenke til kommentar
showrig Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Heisann! Forstår jeg rett, har du prøvd alt med denne kabelen, men får ikke overført noe data som du ønsker.!? Problemet er at man ikke kan bruke kabel for å overføre den type data du snakker om. Det er tilrettelagt via blåtann/bluetooth. Du må altså skaffe deg en Blåtann/bluetooth plugg til PC'en din. Som denne! Da vil du kunne overføre bilder, video, musikk osv. Dette gjelder alle mobiler! Slike overføringer går på Bluetooth eller Infrarød. Håper du ble litt klokere. Hilsen fra MobileServicePartner Lenke til kommentar
frodd Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Heisann! Forstår jeg rett, har du prøvd alt med denne kabelen, men får ikke overført noe data som du ønsker.!? Problemet er at man ikke kan bruke kabel for å overføre den type data du snakker om. Det er tilrettelagt via blåtann/bluetooth. Du må altså skaffe deg en Blåtann/bluetooth plugg til PC'en din. Som denne! Da vil du kunne overføre bilder, video, musikk osv. Dette gjelder alle mobiler! Slike overføringer går på Bluetooth eller Infrarød. Håper du ble litt klokere. Hilsen fra MobileServicePartner 5032617[/snapback] Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå