mariuz- Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Jeg har ett Gainward Geforce4 kort med TV-in støtte. Problemet mitt er at jeg kun får svart/hvitt bilde, samt en "grønn" stripe øverst. Programmene jeg har testet med er InterVideo Wincoder og "Avi Io" - har akkurat samme problem med begge. Jeg har prøvd å endret instillingene til PAL D/E/F/G osv. Hjelper ikke. Eneste er at den "grønne linjen" forsvinner når jeg bruker NTSC. Jeg har testet med flere forskjellige uttak: Videospiller, DVD-spiller, TV-ut på bærbar datamaskin, samme problem på _alle_. Da må det vel være noe med TV-IN på maskinen som ikke er stilt inn riktig? Hvis du vil se ett bilde av problemet, kan du se det her: http://www.0h.no/~kama/tvin.gif Hva er galt? Takk på forhånd :wink: BTW! Jeg har en NTSC->PAL converter liggende her, prøvde nettopp å bruke den, til ingen nytte bortsett fra at den sort/hvite bildekvaliteten ble litt bedre. :razz: Mvh Marius Kaase aka. mariuz@EFnet font> [ Denne Melding var redigert av: mariuz- på 2002-08-21 23:00 ] Lenke til kommentar
mariuz- Skrevet 21. august 2002 Forfatter Del Skrevet 21. august 2002 Heisann, jeg klarte å fikse det! Jeg aner ikke hva jeg gjorde, men nå har jeg i alle fall farger og alt er nice. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Hehe...bra at du fixa det iallefall... "PAL D/E/F/G" Trodde man skulle bruke Pal B! Lenke til kommentar
mariuz- Skrevet 21. august 2002 Forfatter Del Skrevet 21. august 2002 Jau, men det funker, bortsett fra denne grønne stripen. :razz: Noen som vet hva som kan være grunnen til DET da? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå