Gå til innhold

Canon cash-back tilbud - også for Norge (nesten)

Anbefalte innlegg

Skal man kjøpe noe nytt Canon utstyr bør man sjekke cash-back tilbudet Canon har nå.

Kjøper du noe i Sverige (eller 14 andre EU land), har du rett til å få tilbake noen kroner fra Canon (ex. SEK 450 hvis du har kjøpt 420EX blitz, SEK 450 hvis du har kjøpt en 1.4 extender, SEK 900 hvis du har kjøpt 17-40 L eller 70-200 f4 L).

Se regler etc. her http://www.canonextrapromotion.com/

Hvis du handler i Sverige er det viktig at butikken ikke tar med svensk moms (den er 25%), ev. hvis du handler i Tyskland skal de trekke fra tysk moms (ca.17%). Norsk moms (25%) kommer i tillegg her.

Når det gjelder garanti får man 1 år i Sverige (Europa garanti som regel, dvs at man får fikset det her), samt 3 år reklamasjon (skal man benytte seg av den, må utstyret tilbake til Sverige).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har kampanjen i disse landene:

"Kampanjen arrangeras i följande 14 länder: Österrike, Belgien, Finland, Frankrike, Tyskland, Grekland, Irland, Luxemburg, Nederländerna, Portugal, Spanien, Sverige, Schweiz och Storbritannien. För att återbetalningen ska gälla måste produkterna ha köpts i ett av dessa länder. "

og sender penger til disse landene:

"Kampanjen är endast giltig för konsumenter som bor i ett land i Europeiska ekonomiska samarbetsområdet (det vill säga EU, Norge, Liechtenstein och Island) och Schweiz."

Lenke til kommentar
"Kampanjen arrangeras i följande 14 länder: Österrike, Belgien, Finland, Frankrike, Tyskland, Grekland, Irland, Luxemburg, Nederländerna, Portugal, Spanien, Sverige, Schweiz och Storbritannien. För att återbetalningen ska gälla måste produkterna ha köpts i ett av dessa länder. "

"Kampanjen är endast giltig för konsumenter som bor i ett land i Europeiska ekonomiska samarbetsområdet (det vill säga EU, Norge, Liechtenstein och Island) och Schweiz."

5028156[/snapback]

hm...

Jeg slutter ikke helt å underholdes av dette... Hvis dette er riktig oppfordrer jo Canon til privatimport!? Dette må jo den norske fotobransjen glede seg stort over...

Photoguy: ?? - jeg tror du må forklare meg det der, jeg ante ikke at det fantes lovgivning som hindret norske bedrifter å ha promo- og rabattordninger? Er det pga. at det er en rabattordning som er basert på at rabatten gis tilbake heller enn å trekkes fra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...