Deadringer Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 heisann. etter å ha sett og fiklet med open office hos min kamerat tenkte jeg at jeg skulle prøve det selv. så jeg lastet ned setpufilene og installerte hele greia. jeg lastet så inn forsjellige ordlister slik som jeg fikk fortalt at det skulle gjøres i min gamle post. men. da jeg åpnet et gammelt .doc dokumet som jeg hadde liggende var ordlista på engelsk. ok, tenkte jeg og prøvde å bytte den tilbake til norsk. dette fungerte dårlig. den så bare det ene ordet som norsk og resten engelsk. jeg prøvde å ramme inne hele teksten, men fikk samme resultat. er det noen som vet hvordan dette kan fikses? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 velge norsk som standard i språkinnstillingene eller velge norsk ordliste i "korrekturboksen" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) da står alt på norsk bokmål i hvertfall Endret 19. oktober 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå