Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

2spm, ett om usb problem og ett om nett problem.

Anbefalte innlegg

jeg har 2 problemer som jeg håper å finne svar på.

1. inimellom tiden når jeg sitter å spiller over nettet og bruker nedlastnings programmer så faller internettet ut, det eneste jeg kan gjøre for å få tilbake internett er å restarte maskinen ta ut å inn kabelen mens maskinen er av.

hva kan dette komme av?

2. jeg har et problem med usb kontaktene i pc'n min, uansett hva og hvor jeg koblerr inn diverse ting i usb portene så slutter de å virke etter en stund, og det kommer frem en varsel om at det er noe galt med usb greiene. jeg finner ingen løsning på dette, så hva kan det være?

maskin spec er:

-asus a8n sli

-amd athlon 64 3200+

-creaative lydkort

-ati skjermkort

-samsung harddisk

så værså snill å hjelp meg, det med usb er viktigst å få løst, siden jeg bruker trådløst tastatur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå skjedde det faen meg igjenn. hvert tiende minutt elns så stopper usb porten å virke, denne gfangen kom det ingen advarsel det bare plutselig stoppet.

jeg bruker brann muren som fulgte med windows.

jeg regner med at driverne er innstalert, ble ikke de instalert samtidig som jeg innstalerte xp?

Lenke til kommentar

Brannmuren i windows er ikke god nok! Den gir falsk trygghet. Last ned gratis brannmur fra Sygate.

Driverene til hovedkortet følgte sannsynligvis med på egen cd, hvis du ikke har cden, så kan du laste ned nyeste drivere fra produsentens hjemmeside. Drivere til hovedkort blir normalt sett ikke lagt inn ved innstallasjon av windows.

Lenke til kommentar
Brannmuren i windows er ikke god nok! Den gir falsk trygghet. Last ned gratis brannmur fra Sygate.

5025967[/snapback]

Angående den, jeg merket at jeg hadde vledig lav hastighet med den... Men jeg tror jeg hadde linjeproblemer akkurat da, og PCen min var jo så som så av kvalitet, så det kan være det. Bare lurer på om det er meningen at ting skal gå saktere.

Lenke til kommentar

Driverene til hovedkortet følgte sannsynligvis med på egen cd, hvis du ikke har cden, så kan du laste ned nyeste drivere fra produsentens hjemmeside. Drivere til hovedkort blir normalt sett ikke lagt inn ved innstallasjon av windows

windows xp sp2 hafdde de driverne jeg trengte usb 2.0 så jeg trengte ikke innstalere fra cd'n. da må det være mnoe annet, det internett problemt får vente, jeg er mer interisrt i å løse dette med usb portene.

får dere disse driverne til å virke? når jeg trykker på de så står det bare finner ikke server.

http://www.microsoft.com/hardware/mouseand...elliPoint%205.2

http://www.microsoft.com/hardware/mouseand...ype%20Pro%205.2

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

bumper denne, trenger nå hjeløp med å få løst problemet med usb portene,

jeg bruker trådløs tastatuog mus, men selvom den sender tingen står helt inntil, så hakker musa innimellom åssåvidere, og når jeg spiller så klikker tastaturet og musa helt noen ganger, når jeg slipper knappen så er det akkurat som om jeg fortsatt holder knappen inne. det trådløse sette kan umulig være så dårlig at det hakker selvom senderen står helt inntil?!

eneste jeg kan gjøre er å bytte usb port, da blir det bra i ca 2min så blir det like dårlig igjenn og sånn fortseter det, jævla irriterende når man spiller cs!

jeg har et billig trådløst sett til 500kr på expert, det heter "microsoft wireless mutimedia desktop 1.1"

usb har nyeste drivere og alt.

Lenke til kommentar

nå har tastaturet blitt enda verre, det hakker selvom jeg har den senderen opp på tastaturet, dette var det dårligste kjøpet jeg noen gang har gjort tror jeg, ingenting jeg kan gjøre for å få det bedre da? når jeg f.eks skriver så kan de se ut sånn som det her:

hhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeei pååååå degggggggg

sånn ser det ut nesten hver gang jeg skriver, jeg måtte sikkert pusse ut 20ganger mens jeg skrev dette svaret også, sykt irriterende

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...