Pysj Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 PC-en lader batteriene EverFast presenterte nylig en batterilader som ikke behøver noe annet enn en ledig USB-port i PC-en for å gi batteriene nytt liv. Les artikkelen her Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Dette må være et av de mer lattlige produktene jeg har sett så langt! Det hjelper imidlertid lite å ha med seg oppladbare batterier hvis du ikke har tilgang til strøm der du er Ja for en PC bruker jo ikke strøm Men greit nok kunne jo vært en bærbar tenkte jeg helt til jeg leste dette: Batteriene lades over natten Nevn en bærbar som har så lang batterikapasitet når den i tillegg til å stå på skal lade opp 1-2 batterier! Noe så borti natta dumt! Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Noen av de argumentene i artikkelen var nok en smule borti natta ja Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 I tillegg til å lade AAA-batterier kan USB Stick Battery Charger også gi liv til de litt mindre AA-batteriene. Dere mener vel omvendt. AA er fysisk større batterier enn de litt tynnere og kortere AAA-batteriene. (Det er AA som er avbildet) Ellers: Jeg ser nytten i produktet. Det kan være særlig kjekt for journalister som er på farten og trenger å lade batteriene til kameraet når de er på kjøretur med bilen og den bærbare PCen. Evt. når man er på foretningstur over dammen og ikke har batterilader i 110V-formatet. (De fleste strømforsyninger til bærbare takler både 230V og 110V). Jeg kunne til og med tenke meg å bruke en slik på den stasjonære PC'en min siden jeg har 4 USB-uttak på skjermen og 230V-laderen min krever ganske stor plass og et eget 230V-uttak. Vel, med et forbehold selvfølgelig: At prisen på denne laderen er fornuftig. Jeg kunne også tenkt meg at samme laderen kunne ladet både AA og AAA slik 230V-laderen min gjør. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 I tillegg til å lade AAA-batterier kan USB Stick Battery Charger også gi liv til de litt mindre AA-batteriene. Dere mener vel omvendt. AA er fysisk større batterier enn de litt tynnere og kortere AAA-batteriene. (Det er AA som er avbildet) Det var omvendt som var tanken ja, takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg