Geir M Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hvis jeg bruker lav sens og skal dra musa hurtig til siden, så nekter den å lese skikkelig. Musa hopper oppover og stopper. Dette gjelder kun ved ekstremt kjappe bevegelser, så fort at det sjeldent er merkbart i vanlig spill i CS, som jeg spiller. Men når det er folk rett bak meg og jeg skal ta en kjapp 180 så merker jeg det. Og det skjer skikkelig kraftig. Slik var det ikke med min gamle diamondback, som jeg nå har solgt. Noen som kan hjelpe? Ellers funker musa upåklagelig, bare så det er sagt. Men dette irriterte meg kraftig da denne musa skal være state of the art og all ting. Noen andre som har merket dette problemet? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 De fleste med Icemat har vel dette problemet.... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Hvis jeg bruker lav sens og skal dra musa hurtig til siden, så nekter den å lese skikkelig. Musa hopper oppover og stopper. Dette gjelder kun ved ekstremt kjappe bevegelser, så fort at det sjeldent er merkbart i vanlig spill i CS, som jeg spiller.Men når det er folk rett bak meg og jeg skal ta en kjapp 180 så merker jeg det. Og det skjer skikkelig kraftig. Slik var det ikke med min gamle diamondback, som jeg nå har solgt. Noen som kan hjelpe? Ellers funker musa upåklagelig, bare så det er sagt. Men dette irriterte meg kraftig da denne musa skal være state of the art og all ting. Noen andre som har merket dette problemet? 5025752[/snapback] Men jeg har Qpad.... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Vurderer sterkt å bruke angreretten og skaffe meg en Copperhead nå. Men har forelsket meg i ergonomien på G5. Så vet ikke helt. Hard call. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Huff kjenner til det, skulle egentlig til å handle meg G5. Så fikk jeg høre om disse problemene med Icemat, så da blir det Copperhead eller MX518 Endret 18. oktober 2005 av aspstein Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Disse lasergreiene som skulle være så bra, samme hva slags overflate man brukte de på og greier. Det er jo bare bullshit. Vurderer å teste med en annen matte. Men er det noen her som har G5, og som kan ta veldig raske bevegelser med den? Det virker som den bugger litt på skrivepulten også. Men ikke på langt nær så mye som på Qpadden. For noe dritt..... Vurderer S&S. Ergonomien er jo så digg. Men dødsirriterende med så store feil på en mus som egentlig er helt konge teknisk. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Har du prøvd med/uten drivere? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Har du prøvd med/uten drivere? 5027610[/snapback] Har installert driverne. Har ikke prøvd uten. Men prøvde den på min gamle steelpad 4S, og der har den ingen problemer uansett hvor kjapt jeg beveger musa. Men jeg takler ikke å bruke den matta fordi jeg svetter når jeg gamer og den er kald og jævlig. Så håper at alt blir bra når S&S kommer. Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Fungerer G5 fint på func matta? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ja men vistnok bare på den ene siden på func matta Lenke til kommentar
Kunnskapen Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Har hørt at g5 leser dårlig av Qpad... Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 G5 funker dårlig på func, selv på den glatte siden. Den henger ved brå bevegelser. Men den funker bra rett på pulten min, så den er nok ganske kresen på underlaget. Hjulet er og dårlig syns jeg. Det bråker, og det er vanskelig å trykke det ned. Trykker stadig på venstre scroll istedetfor Bortsett fra det er den god som gull Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Da beholder jeg min mx510 Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 G5 sliter med å lese av Qpad, Icemat og den ene siden av fUnc. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Musa er nok bra den, bare bruk en vanlig musmatte. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Musa er nok bra den, bare bruk en vanlig musmatte. 5038359[/snapback] Satser på at S&S funker bra med musa. Skal hente den på butikken om 5 min nå. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Si ifra åssen det går da. Noen som vet om Razer Copperhead musa sliter med noen underlag? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Måtte spise middag osv. så det tok litt tid. Men har fått matta nå og etter hard testing, så virker det som at den fungerer perfekt med musa G5 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Fikk med Lion i eska fra Netshop også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå