Gå til innhold

Problemer med G5

Anbefalte innlegg

Hvis jeg bruker lav sens og skal dra musa hurtig til siden, så nekter den å lese skikkelig. Musa hopper oppover og stopper. Dette gjelder kun ved ekstremt kjappe bevegelser, så fort at det sjeldent er merkbart i vanlig spill i CS, som jeg spiller.

Men når det er folk rett bak meg og jeg skal ta en kjapp 180 så merker jeg det. Og det skjer skikkelig kraftig. Slik var det ikke med min gamle diamondback, som jeg nå har solgt. Noen som kan hjelpe?

Ellers funker musa upåklagelig, bare så det er sagt. Men dette irriterte meg kraftig da denne musa skal være state of the art og all ting. Noen andre som har merket dette problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis jeg bruker lav sens og skal dra musa hurtig til siden, så nekter den å lese skikkelig. Musa hopper oppover og stopper. Dette gjelder kun ved ekstremt kjappe bevegelser, så fort at det sjeldent er merkbart i vanlig spill i CS, som jeg spiller.

Men når det er folk rett bak meg og jeg skal ta en kjapp 180 så merker jeg det. Og det skjer skikkelig kraftig. Slik var det ikke med min gamle diamondback, som jeg nå har solgt. Noen som kan hjelpe?

Ellers funker musa upåklagelig, bare så det er sagt. Men dette irriterte meg kraftig da denne musa skal være state of the art og all ting. Noen andre som har merket dette problemet?

5025752[/snapback]

Men jeg har Qpad....

Lenke til kommentar

Disse lasergreiene som skulle være så bra, samme hva slags overflate man brukte de på og greier. Det er jo bare bullshit. Vurderer å teste med en annen matte. Men er det noen her som har G5, og som kan ta veldig raske bevegelser med den? Det virker som den bugger litt på skrivepulten også. Men ikke på langt nær så mye som på Qpadden. For noe dritt..... Vurderer S&S. Ergonomien er jo så digg. Men dødsirriterende med så store feil på en mus som egentlig er helt konge teknisk.

Lenke til kommentar
Har du prøvd med/uten drivere?

5027610[/snapback]

Har installert driverne. Har ikke prøvd uten. Men prøvde den på min gamle steelpad 4S, og der har den ingen problemer uansett hvor kjapt jeg beveger musa. Men jeg takler ikke å bruke den matta fordi jeg svetter når jeg gamer og den er kald og jævlig. Så håper at alt blir bra når S&S kommer.

Lenke til kommentar

G5 funker dårlig på func, selv på den glatte siden. Den henger ved brå bevegelser.

Men den funker bra rett på pulten min, så den er nok ganske kresen på underlaget.

Hjulet er og dårlig syns jeg. Det bråker, og det er vanskelig å trykke det ned. Trykker stadig på venstre scroll istedetfor :(

Bortsett fra det er den god som gull

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...