Upsaker Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hei! Har et problem med pcen min. Som topic sier så får jeg ikke bilde på skjermen, selvom pcen starter.. har testa et annet skjermkort, men da starter ikke pcen i det hele tatt. Har testa å sette rammen i forskjellige porter, men uten hell. Når jeg testa skjermkortet i en annen pc ga det ikke bilde der heller. Når jeg tok ut det nye skjermkortet som skal funke, slo pcen seg på med engang uten at jeg engang trengte å trykke på på-knappen. Beklageligvis glemte jeg å skru av strømmen Noen som har noen ideer til hva som har skjedd? Igår lot jeg også pcen stå på i et par timer uten vifta til psuen kobla i og uten at strømmen til skjermkortet var kobla i Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Da er det nok store sjanser for at du har svidd en komponent eller to i strømforsyninga di Kunne ikke fortalt hva slags hw du har da? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 NorthQ King kong 400w psu, gigabyte s939 hk, amd s939 3000+ cpu, samsung 200gb hd, xfx geforce 6600gt, sapphire radeon 9200Se og 2 x corsair value s pc3200 512mb Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hadde problemer med mitt XFX Geforce 6600 gt. Akkurat samme greia. Bytta kjøler. Da slutta det. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 jeg har prøvd både med vannkjølinga mi, og standard kjøleren.. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 ingen som har noe peiling i det hele tatt? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Litt tidlig på dagen enda, men det kommer sikkert et svar når folk begynner å komme hjem igjen fra skole og arbeid Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Ingen flere som kan prøve å hjelpe meg? Jeg har veldig lyst til å få tilbake pcen min, men gidder ikke å betale masse penger for å sende inn hele pcen og betale gebyr for at de skal teste den og sånn.. :/ Vær så snill? Edit: begynner å bli desperat nå Endret 19. oktober 2005 av Jurgis Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Vær så snill da folkens? trenger virkelig hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå