Gå til innhold

Shuttle SS51 og støy/vifte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå bytta ut cpu vifta med en Enermax m/styring og psu vifta med THO-FAN fra 3dfxcool. Alt funker bortsett fra at nå er det vifta på GF4 MX440 kortet som bråker :sad: Noen som har erfaring med å koble fra viften på slike kort? Eller må jeg sette på en stillegående vifte der også?

Shuttle SS51G

P4 NW [email protected]

768MB Twinmos PC2700 DDR

Seagate Barracuda IV 80GB

MSI GF4MX440 64MB DDR

[ Denne Melding var redigert av: tbone på 2002-09-17 12:58 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-18 00:02, skrev SineTwo:

Papst vifta mi har både blå og rød - antar at rød går mot rød og svart mot blå :razz:

Har tenkt å bestille den vifta jeg også, hadde vært fint om du kunne fortelle hvordan det gjikk og hvordan du koblet det :smile:

Lenke til kommentar

ja - skal si ifra ronin - installerer trolig idag... men den har ikke rpm måler - kun 2 ledninger, som må være + og -, hvis vennen min vet hvordan sånn spenningmåler eller hva det heter, funger, så er det ikke noe problem - men jeg skal si ifra hvordan det gikk emd støyen når jeg ble ferdig med installasjonen.

Lenke til kommentar

Kjipt da gitt. Hørte at det var en som hadde puttet inn en Tho-Fan vifte fra 3dfxcool, men den har et lydnivå på 26dB. For høyt spør du meg.

Setter stor pris på tilbakemeldinger så jeg slipper å kjøpe feil vifte. Koster jo like mye i porto og frakt som det viften koster jo :smile:

Mååå få Shuttle'en helt stille, blir gal av den viftestøyen.....

Lenke til kommentar

hehe, sitter her med hodetlf som oftest - men skal bytte gf4 vifte (selvm den ikke bråker så mye) og psu vifte.. psu vifta var jeg direkte MEST misfornøyd med på hele greia :razz:

menmen - er glas i søtnosen min fordet, kommer med tilbakemelding over helgen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...