Gå til innhold

Annaxia.net: FFinnvik Online

Anbefalte innlegg

Hei sann !

Er nå ferdig med den tredje versjonen av bloggen min, endelig :). Har holdt på i ca. en og en halv måned. Fargene jeg har brukt, matcher høsten perfekt. Dette er nytt i den nye versjonen:

- Nytt design

- Nytt bloggsystem

- Flere kategorier

- Undersider.

- Alle tidligere artikler er slettet

Er ferdig med alt unntatt koden. Men kommenter gjerne koden også. For tiden er det 3 artikler, 2 av dem omhandler webutvikling. Så nå vil jeg altså ha kritikk på alt. URL:

FFinnvik Online

På forhånd takk ! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hover-effekten på headerbildet plaget meg litt.

Ellers så er jeg ikke noe særlig fan av egen bakgrunn bak tekster. Ellers så det ganske fint ut, synes menyfargene du har valgt var rare, men de passet inn på en måte likevel.

Endret av DevN
Lenke til kommentar

Stilig side!

Er enig med DevN. Hover effekten på headern' burde du fjerne. Og hadde jeg vært deg hadde jeg fjernet underline på menyen. Ellers er det en meget stilig side.

PS. Tror "til sammen" er stavet i ett ord. Ikke helt sikker da...

Lenke til kommentar

Helvete... Her skriver jeg et relativt langt og utfyllende innlegg, så forsvinner det... Sa for det meste pene ting, at jeg ikke får kritisert fargebruken så mye pga. feil gamma-innstillinger, at typografien var god med skikkelig linjehøyde, men at jeg ikke likte helt at overskriftene hadde et lite inntrykk. *Puste*

Også har jeg lagt til link til deg i min blogg.

Ja, også sa jeg at du kommer til å nå langt om du opprettholder interessen, pga. ditt talent i så ung alder. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...