Wickedlike Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Heisann hoppsan Skulle overklokket denne CPU Det hadde også vært greit med noen råd om hvor mye jeg kan klokke den, jeg har en 120mm vifte, en 80mm og CPU vifte. Har en 400w strøm forsyning 1024MB ram PC2700 2,5 Nå er oppsettet på min pc helt oginalt, og temp på cpu er 19 grader og Hovedkort ca 40-45 grader. Hva er max disse burde være på før noe kan skje? Men først og frems overklokkingen, tenker og klokke den til minst 3,2 - 3,4 hvis dette er mulig Takker for alle svar MVH Martin Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Er dette noe jeg må gjøre i BIOS eller kan jeg bare bruke noe annet prog til dette?? Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Går det ikke ann å klokke denne cpu eller er det bare det at ingen gidder å svare? :| Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 hehehehe. jeg ser at hovedkortet ditt er OEM.. er det dell pc eller HP du har? isåfall trur jeg du bare kan glemme overklokking no særlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå