Gå til innhold

Trenger ny pc

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg skal kjøpe meg ny bærbar pc om noen uker i prisklassen 5000-10.000kr

Lurer på om noen har noen gode anbefalinger angående bærbar.

Minste krav er :

Spille World of warcraft

Dvd-Brenner (Helst DL)

60Gb eller mer.

512ram (Helst 1024ram)

Har sett litt på : Denne

Lurer på om folk har noe erfaringer om den er bra.

Jeg har lest mye tester her inne men greier liksom ikke å bestemme meg.

Noen som har litt mer peiling på bærbar kjøp enn meg?

Mvh KrivaaG

Endret av krivaag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

hei, det første alternativet er kompletts første, og det er pcen de vil ha bort :dontgetit:

Den bør du så absolutt ikke ta! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312195&cks=SER - dette er så å si den samme pcen, men har ALT litt bedre (eller samme) i tillegg koster den ikke mye mer heller :D

De som sier at den pcen ikke takler WoW tar feil. Det gjør den, men du får selvfølgelig ikke optimal ytelse. Jeg lurte på å kjøpe den bærbare der til skolen, men gjorde det ikke fordi jeg fikk ett bedre tilbud av skolen min. (til 6200,-)

Nå bygger jeg meg en stasjonær :D

Men hadde det ikke vært for det, hadde jeg gått for http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312195&cks=SER - DEN !

512 mer i RAM koster ikke mye heller på denne, du får med mus, bæreveske og mye sæsj (i tillegg et integrert kamera)

Du får se an, de som de andre har nevnt er ikke dumme de heller da

:thumbup:

Endret av Spar
Lenke til kommentar

De som sier at den pcen ikke takler WoW tar feil. Det gjør den, men du får selvfølgelig ikke optimal ytelse

Har du selv prøvd å spillt WOW på denne ? hvordan gikk det? hvordan var grafikken ?

5029255[/snapback]

Ja ! jeg har faktisk prøv å spilt WoW på en data som er DÅRLIGERE enn den, og det gikk relativt fint. Skal ikke si at det ikke lagger en gang iblant, og du får ikke full ytelse med det kortet - NEI ! Men som du sikkert har lest, har jeg anbefalt folka å OPPGRADERE SKJERMKORTET som kan gjøres veldig enkelt på komplett, ved å legge det til i handlekurven, få de til å legge det inn for deg, eller gjøre det selv.

Nei , sempron er heller ikke det beste, men det er hva du får for denne prisen. Å oppgradere rammen på denne pcen er ikke dyrt, og utifra budsjettet til fyren, kan jeg se at han både har råd til skjermkort, og mer ram. Da skal det gå som sm00th å game WoW

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...