Gå til innhold

Prosjekt "Mud Flap Mod"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann

Ble en veldig fin effekt med den lysende kanten rundt mudflap damen din ;) Selv om den var litt uventet, ble resultatet av den mycket bra... Lurte bare på om den lyser opp like bra rundt kantene når du har lyskilden lengre vekk (for eksempel montert i bunn / topp / sidene på kabinettet... hadde vært kjiipt med en ujevn kant rundt damen din :ermm: Og da jeg så denne effekten (ja den ga meg noen ideer jeg har tenkt på å sette til verks før, men ikke var sikker på hvordan det kom til å bli før nå) lurte jeg på hvor godt den kanten lyses opp av kun ETT lys, for eks i bunn eller i topp? Kunne du lagt ut bilde av dette?

Ellers vil jeg bare si GODT jobbet med dremmelen =P så ikke ut som om du var en førstegangs bruker som du sier selv ;) Lykke til videre, kommer sikkert innom flere ganger =]

Lenke til kommentar

mamazboy: Takk for positive tilbakemelding :)

Jeg kom akkurat hjem fra skolen og har nå forsøkt med å sette de to rørene, en i bunnen og en i toppen.

post-51153-1129901351_thumb.jpg

20 cm lysrør i bunnen

post-51153-1129901397_thumb.jpg

20 cm i toppen

post-51153-1129901412_thumb.jpg

20 cm og 10 cm, 20 cm nede og 10 cm oppe. Etter å ha sett disse bildene lurer jeg på om jeg skal få tak i neon flere lysrør. Virker som om den 10 cm'eren ikke er så veldig god i forhold til 20 cm.

Jeg vil i hvert fall anbefale deg å bruke minst 2 lysrør. som du ser kan det virke litt svak med bare ett. :thumbup:

Lenke til kommentar

jaja, ser ikke ut som om det har vært så veldig aktivt her i det siste. men grunnen til ingen nye updates er at maskinen streika helt på lørdag er inne til sjekk nå. Jeg holdt på med sidedøra før det, så nå får jeg ikke gjort noe før den kommer tilbake siden jeg leverte alt.

Lenke til kommentar

Mini UPDATE

vel nå var pc'en sånn ca fiksa. Mista en harddisk med noen filmer på og litt sånn, men men, hva kan man gjøre.

uansett, har nå fått kutta i sidedøra.

kutta med dremel og det tok sin tid, men ble godt fornøyd med resultat. Måtte bare pusse med litt pussepapir faktisk så var kantene glatte og fine.

må bare få lakka den og få lagd skruehull så er den ferdig og klar for bruk

post-51153-1130526889_thumb.jpg

Sidedøra med plexien. plexien er enda ikke kutta, men gir en god ide om hvordan det kommer til å se ut :yes:

Lenke til kommentar
Vil se bilde av cpu-kjøleren din Klikka_bZerk! :D

Nice job! Gav meg noen gode ideer! Selv om jeg tenker som regle grundig gjennom ideene mine, så blir det ikke noe av de :p

5074243[/snapback]

You asked for it ;)and you got it :dribble: . Btw så kjøpte jeg den på shg.no men de har den ikke nå lengere :cry:

Cpugrill.jpg

Lenke til kommentar

Kjempe stilig den der Klikka_bZerk :thumbup:

De har sånne viftegriller med det motivet på microplex.no (her og her) og på pcstyling.no (her hvis går ned på UV reaktive griller) Hadde egentlig tenkt å kjøpe meg en av de fra microplex men var litt kort med penger. Det koster jo flesk med porto og sånn der :cry:

Har forresten fått lakka en del i går kveld. Skal ned å sjekke nå etter på. Bilder kommer

Lenke til kommentar
Kjempe stilig den der Klikka_bZerk  :thumbup:

De har sånne viftegriller med det motivet på microplex.no (her og her) og på pcstyling.no (her hvis går ned på UV reaktive griller) Hadde egentlig tenkt å kjøpe meg en av de fra microplex men var litt kort med penger. Det koster jo flesk med porto og sånn der  :cry:

Har forresten fått lakka en del i går kveld. Skal ned å sjekke nå etter på. Bilder kommer

5075064[/snapback]

Lykke til med lakkeringa ;)

Er bare å spare litt ;) eller få flere til å bestile sammen med dag :yes:

Lenke til kommentar

UPDATE

ja var det da, sparing er ikke alltid like lett :p

Vel, på grunn av nederlaget for Start måtte jeg finne på noe som gjorde meg litt glad, så jeg gjorde meg ferdig med sidedøra. Lakkinga av sidedøra var vellykka. Mangler bare å lakke resten av kabinettet (toppen og og den andre siden)

Må også få feste noen brytere i fronten. Den sorte plata som er under cd brenneren skal være festepunkt som dere ser under på bildet.

post-51153-1130609978_thumb.jpg

Her er fronten ferdig lakkert. Synes ikke dvd'en og cd brenneren passa helt inn så skal se om jeg finner en løsning der. Kanskje sett på en metallplate eller noe sånt.

post-51153-1130610093_thumb.jpg

Sidedøra helt ferdig. ble faktisk ganske fornøyd. eneste er at jeg synes det har kommet en del merker på selve plexien. har kanskje ikek vært så forsiktig som jeg burde ha vært. UV-lysa er faktisk på, men blitzen er for sterk :p

post-51153-1130610210_thumb.jpg

Bilde tatt uten blitz. Synes det ble veldig stilig...Men må nok få meg noen flere UV-lysrør. Kanskje en 30 cm eller to.

Nå hva synes dere? Ble det bra eller kan jeg like så godt kaste hele kabinettet

Endret av garfunk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...