Gå til innhold

Her kan vi gi hverandre hygiene tips.

Atomet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg har fjernet 18 tulleinnlegg fra tråden. Vennligst hold dere til emnet i tråden.

PS. Bare rapporter i vei om det skulle skli ut, så skal jeg få tråden inn på spor igjen :) En kvalitetsheving i forumet er avhengig av at dere rapporterer når dere mener det trengs. :yes:

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har fjernet 18 tulleinnlegg fra tråden. Vennligst hold dere til emnet i tråden.

PS. Bare rapporter i vei om det skulle skli ut, så skal jeg få tråden inn på spor igjen :) En kvalitetsheving i forumet er avhengig av at dere rapporterer når dere mener det trengs. :yes:

5028281[/snapback]

Ga du seriøst bort 18 advarsler?

Fra nå av så er ikke du noen flink moderator i mine øyne lenger! :realmad:

EDIT: Jeg vet ikke om du er klar over det, men å være omskjært er faktisk veldig renslig. Om det skal gjøres med ostehøvel eller ikke kan vel diskuteres :innocent:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Jeg fikk i hvert fall...

On-topic-ikke-få-advarsel-innhold: Man skal visst ikke vaske seg for mye med såpe. Det vasker vekk noe naturlig blabla-greier. En gang om dagen er det vel de sier.

Alle tulleinnlegg i enhver tråd rapporteres herved for å få orden på forumet.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

man skal være litt forsiktig med fuktighetskrem. man bør ikke bruke det såfremt man har tør hud. hvis man bruke fuktighetskrem på hendene uten å behøve det kan man nde omm med at de naturlige fettkjertlene i huden slutter å fungere og resultatet er at man får tørr hud å må bruke fuktighetskrem.

Lenke til kommentar

Mulig jeg har psoriasis :\

5026266[/snapback]

huff googla psoriasis, det så skikkelig dritt ut!

Husk: sol og saltvann hjelper (jeg har eksem og får en uke fri fra skolen hvert år for å dra til syden)

5026492[/snapback]

Om jeg har det, er det ikke av den aller sterkeste typen, men nok til å irritere godt.

Lenke til kommentar

Dusj regelmessig, bruk deodorant, og ikke lek i gjørme. Det burde vel dekke det meste.

EDIT:

Man skal visst ikke vaske seg for mye med såpe. Det vasker vekk noe naturlig blabla-greier. En gang om dagen er det vel de sier.

Man vasker vekk blant annet noen nødvendige bakterier.

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar

Uansett om man vasker seg på henda etter man har vært på dass, så har man nok ca. like mye bakterier som før du gikk inn etter du har tørka deg i et håndkle som ikke trenger å ha hengt der i mer enn en dag :ermm:

Man må bare passe på å ikke stikke finga i kjeften/pelle seg i nesa/øra og så ta tak i et skolebrød med bare henda etterpå. Burde helst unngå å ha urene hender i direkte kontakt med matvarer uansett. Har man vasket seg er det en annen sak.

En annen ting jeg leste på itavisen eller dinside.no her for en god stund siden var at tastaturet og musa var en stor bakteriekilde. Derfor: vask musa di!

Lenke til kommentar
Har du fet hud kan du bruke fettfri fuktighetstkrem. Kan ikke noe om det, da min hud er av det tørre slaget, men det finnes fettfrie kremer.

5029482[/snapback]

Jeg har atopisk hud :) Men så har jeg aldri vært særlig plaga/brydd meg.

Feh: Tenk at du tar på handtaket på krana osv som du tar når du er skitten..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Uansett om man vasker seg på henda etter man har vært på dass, så har man nok ca. like mye bakterier som før du gikk inn etter du har tørka deg i et håndkle som ikke trenger å ha hengt der i mer enn en dag :ermm:

Man må bare passe på å ikke stikke finga i kjeften/pelle seg i nesa/øra og så ta tak i et skolebrød med bare henda etterpå. Burde helst unngå å ha urene hender i direkte kontakt med matvarer uansett. Har man vasket seg er det en annen sak.

En annen ting jeg leste på itavisen eller dinside.no her for en god stund siden var at tastaturet og musa var en stor bakteriekilde. Derfor: vask musa di!

5029715[/snapback]

Det beste er vel å ikke pelle seg i nesen og ørene uansett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...