SiR0 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Nå har mobilsøket blitt bedre Vi har hjulpet med å finne over 400 000 mobiltelefoner via mobilsøket vårt det siste året. Nå har vi pusset opp den populære søketjenesten, slik at det skal bli enda lettere for deg å finne rett mobiltelefon. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Tecker Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Det går jo ikke an å trykke på bildet til mobilen som man har funnet..!!.. hvordan skal man da sjekke spesifikasjonene? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Heisann Du trykker på "Les test >>" for å komme inn på testforsiden til telefonen. Her finner du spesifikasjoner, priser og erfaringer. Det er kanskje en idé å kunne trykke på bildene også. Skal se om vi kan få løst dette! Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Altså...bortimot samma hva jeg setter som kriterier: "ingen funnet bla bla bla,...." enda jeg gjør meg selv mindre og mindre "snever" i forhold til mitt søk. Så om mobilsøket har blitt bedre? vel.. Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Det mangler mulighet til å skille mellom telefoner med mye og lite stråling (SAR). Hilsen en som ikke har lyst til å oppdage en dag at det gror gjeller bak ørene eller en ekstra arm på ryggen. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Altså...bortimot samma hva jeg setter som kriterier: "ingen funnet bla bla bla,...." enda jeg gjør meg selv mindre og mindre "snever" i forhold til mitt søk. Så om mobilsøket har blitt bedre? vel.. 5027411[/snapback] Heisann Vi kan ikke finne telefoner som ikke er lansert på det norske markedet. Er du for kresen, vil du oppdage at det rett og slett ikke går an å få kjøpt slike telefoner. Ønsker man f.eks en telefon på under 80 gram med wi-fi og 10 timer batterilevetid, så kommer man til kort. Så her er det ikke oss du må klage på, men produsentene. Et tips for å være sikker på å få treff, er å holde fokus på de syv grunnkriteriene (design, skjerm/menyer, osv) og pris, og ellers kun huke av på de aller viktigste kriteriene for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg