glx-rider Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) nettopp installert half life 2 og cs-source og til min stor forbauselse så lagger spilla litt! Dette selv på laveste grafikk settings.. Mine specs er: x2 4200 Msi 7800gtx 2048Mbram Abit an8 sli fatality KJører81.84 driver på skjermkort. Endret 18. oktober 2005 av glx-rider Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Her må det rettes litt; Lag: Maskina klarer ikke å kommunisere med nettet raskt nok. Hakking: Maskin er ikke rask nok. OnT Du har innstallert chipset/HK drivere ja? Prøvd å oppdatere BIOS? Det er ikke noe program som kjører i bakgrunnen og stjeler resurser? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hvilken strømforsyning har du? Du har vel prøvd andre skjermkortdrivere også? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Tror ikke at det er PSUen hans som er årsaken siden PCer stort sett slår seg av dersom PSUen ikke klarer å levere det som trengs... Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Først hadde jeg installert nyeste skjerm og hovedkort driver. Bios er allerede oppdatert.. Så ble jeg litt forbanna og sletta alt som het nvidia. og installerte så en hovedkort driver som fulgte med hovedkortet + en eldre skjermdriver(78.03) Han går litt bedre nå, men det føles ikke ut som han går helt smooth. Blirsom små hakking her og der, hvertfall merkbart hvis det skjer noe stort for å si det sånn.. Er også litt småhakk rett etter hver loading, men det er kanskje normalt? Har forresten500 w forsyning Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Først hadde jeg installert nyeste skjerm og hovedkort driver. Bios er allerede oppdatert..Så ble jeg litt forbanna og sletta alt som het nvidia. og installerte så en hovedkort driver som fulgte med hovedkortet + en eldre skjermdriver(78.03) Han går litt bedre nå, men det føles ikke ut som han går helt smooth. Blirsom små hakking her og der, hvertfall merkbart hvis det skjer noe stort for å si det sånn.. Er også litt småhakk rett etter hver loading, men det er kanskje normalt? Har forresten500 w forsyning 5026066[/snapback] Det er i allefall det er slik hos meg når jeg kjører alt (untatt oppløsning) på fult med mitt betraktlig svakere oppsett så å kalle det for normalt vil jeg ikke Edit: Nå står vel ikke oppsettet mitt i profilen lengre heller så; 3000+, Radeon X800XT PE, 1024mb 3200 PQI og en Tagan på 480 watt. Endret 18. oktober 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 nå har jeg installert ny drivere og prøvd igjen(nforce 4 - 6.66 og 81.85 til 7800) likevel hakket det, selv i de aller laveste settings. Det rare er at det er bare et og et hakk inneimellom(altså når det skjer noe) Prøvde å kjøre et benchmark prog til HL2 men det ble jo ferdig med å måle før det gikk inn i spillet.. Kan det være noe med harddisk/ram? Rammen har vært litt kødden før med timings c.. Setter pris på tips til hva jeg kan feilsøke.. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Er visst ikke så mange som vet noe om dette nei... huff.. Har nå prøvd å installere hl2på en annen harddisk... Ingen forskjell. Sakl nå prøve en annen ram etterpå og se om ting blir bedre.. Har forresten nettopp oppdatert bios til det nyeste jeg fant... Hvis det er noen som har noen anelse eller gjetninger om dette så hadde det vært fint med et lite tips el no ja.. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 nå har jeg også prøvd å bytte ram... no help Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå