Gå til innhold

Noen erfaringer med Databutikken.com?

Anbefalte innlegg

Så meg nødt til å bestille det nye ASUS A8N-SLI Premium fra Databutikken.com siden ingen andre nettbutikker hadde det på lager og i verste fall ikke fikk inn varen før den 26.10! Dette blir for lenge å vente, så jeg bestilte fra Databutikken.com siden de hadde det på lager. Har fått ordrebekreftelsen men det finnes ikke noe kollinummer!? Får ikke sporet pakken. De har heller ikke en "din side" eller "konto" hvor man kan logge seg på med brukernavn og passord slik mange av de andre nettbutikkene har, hvor man kan følge ordren med et par tastetrykk. Er de pålitelige? Får man det man har bestilt? Kan jeg stole på dem? :hmm:

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

de sender fra danmark om jeg ikke tar helt feil. Sikkert ok nok å kjøpe derfra, men om du skulle bli nødt til å bruke returetten din av en eller annen grunn så tror jeg ikke det er den beste plassen å handel.. Tipper at de ikke er av de rasketse til å levere heller!

Selv har jeg altid styrt unna denne sjappa.

Lenke til kommentar

Har handlet der flere ganger, DE SENDER IKKE IFRA DANMARK................

De er like hurtige som alle andre, sgh.no er kanskje hurtigs siden de leverer rett til oslo, og du slipper å vente til at den skal nå oslo først. Databutikken har flere ganger hatt akkurat de varene jeg vil ha, og jeg er meget meget kresen(slik som alle andre....)

Endret av badmuslim
Lenke til kommentar

databutikken er akkurat som itbutikken, gode på pris -suger på rma. De har prøvd hardt, i hvert fall itbutikken - med å fornye sitt image mhp service, men de er fremdeles under bookmarks "nødstilfelle" i min liste.

Men hvis det er dem som har varen, så er det jo nødstilfelle, ikke?

Så lenge du ikke har retur - er det gode butikker mao.

Lenke til kommentar
Har handlet der flere ganger, DE SENDER IKKE IFRA DANMARK................

De er like hurtige som alle andre, sgh.no er kanskje hurtigs siden de leverer rett til oslo, og du slipper å vente til at den skal nå oslo først. Databutikken har flere ganger hatt akkurat de varene jeg vil ha, og jeg er meget meget kresen(slik som alle andre....)

5025271[/snapback]

Sjekket med sgh.no, de hadde heller ikke kortet på lager, bestilte fra Databutikken.com fordi de var de første som hadde kortet på lager av en lang rekke nettbutikker jeg hadde ringt til. Jeg var bare takknemmelig for at de hadde kortet inne, så derfor slo jeg til! Skal ringe dem i morgen for å høre om de sender fra Danmark eller ei. sender de fra Danmark så er det bare å avbestille..

Lenke til kommentar
de sender fra danmark om jeg ikke tar helt feil. Sikkert ok nok å kjøpe derfra, men om du skulle bli nødt til å bruke returetten din av en eller annen grunn så tror jeg ikke det er den beste plassen å handel.. Tipper at de ikke er av de rasketse til å levere heller!

Selv har jeg altid styrt unna denne sjappa.

5025222[/snapback]

Databutikken sender ikke fra Danmark. Hva er vitsen med å svare når du åpenbart ikke vet noe særlig om Databutikken?

Jeg har bestilt flere ganger fra Databutikken, og jeg har ingen grunn til å klage. Jeg har brukt både reklamasjonsrett og angrerett der uten problemer. Og ved bruk av angrerett overførte de faktisk penger til meg samme dag som de fikk varen - skjermen - tilbake.

Lenke til kommentar
sender de fra Danmark så er det bare å avbestille..

5025357[/snapback]

Hvorfor? Det er vel ikke noe problem i så tilfellet det ble sendt fra Danmark eller? Det er jo tross alt sendt fra Taiwan først :!:

5025855[/snapback]

Det gjør ikke noe at det sendes fra Danmark, eller Taiwan eller Pluto for den saks skyld. Bare det ikke tar 3-4 uker! Da kan jeg heller vente noen dager til de får dem inn andre steder.

Lenke til kommentar
databutikken er akkurat som itbutikken, gode på pris -suger på rma. De har prøvd hardt, i hvert fall itbutikken - med å fornye sitt image mhp service, men de er fremdeles  under bookmarks "nødstilfelle" i min liste.

5025349[/snapback]

Nårtid handelt du der sist? RMA en deres elendig før men nå er det blitt mye bedre, ingen problemer nå. Hadde en sak med de da de var dårlige, men i ettetid fikk jeg refundert masse penger fra de pga at serivicen var dårlig og de ikke hadde gjort det skikkelig.

Chaser:

Leveringstiden er rundt en ukes tid ca, aldri opplevd eller hørt om noen der det tok 3-4 uker. Sikker på at de ikke hadde bestilt en vare som ikke var på lager?

Lenke til kommentar
databutikken er akkurat som itbutikken, gode på pris -suger på rma. De har prøvd hardt, i hvert fall itbutikken - med å fornye sitt image mhp service, men de er fremdeles  under bookmarks "nødstilfelle" i min liste.

5025349[/snapback]

Nårtid handelt du der sist? RMA en deres elendig før men nå er det blitt mye bedre, ingen problemer nå. Hadde en sak med de da de var dårlige, men i ettetid fikk jeg refundert masse penger fra de pga at serivicen var dårlig og de ikke hadde gjort det skikkelig.

Chaser:

Leveringstiden er rundt en ukes tid ca, aldri opplevd eller hørt om noen der det tok 3-4 uker. Sikker på at de ikke hadde bestilt en vare som ikke var på lager?

5029071[/snapback]

alle varene va på lager når han bestilte ja.

Lenke til kommentar

5029071[/snapback]

Det er - som du sikkert gjetter - en stund siden. Men når markedet er fullt med andre gode webbutikker - sitter kritikken litt løst. Men som jeg påpeker forsiktig - så er det blitt jobbet med saken angående service til spesielt de 2 butikkene.

Allikvel hadde jeg bare handlet der hvis andre var utsolgt, lagerførte et unikt produkt eller hadde et bra tilbud - ellers er det så mange andre webshop'er å velge mellom.

(Men det er noen "sorte får" historier om alle webshop'er).

Hadde jeg vært i trådstarters posisjon - hadde jeg valgt å plassere ordren der allikevel - fordi de var p.t. eneste som hadde kortene på lager*. Hvis han er fornøyd setter han kanskje neste ordre der og?

*teori: hvis de er siste butikken som har kortene på lager, betyr det at alle har kjøpt alle andre plasser før de må kjøpe hos dem, eller har de estimert lagerføringsmangel og bestilt inn ekstra :tease: ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...